Değerli AYTAM dostları
Sizlerin ve tüm ulusumuzun 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun.
Bizi sömürgenlerin eline bırakmayan; dilim Türkçe'yi kullanıp, dinim İslamiyeti yaşama özgürlüğümü
borçlu olduğum, şapkamızı önümüze koyup düşünme zahmetine girdiğimizde kendisine ne çok şeyi
borçlu olduğumuzu göreceğimiz (pardon, hatırlayacağımız) yüce lider Mustafa Kemal ATATÜRK'ü en
içten duygularla rahmet ve minnetle anıyorum.