19 Mayıs

0 views
Skip to first unread message

R.G�lenay YAL�INKAYA

unread,
May 19, 2012, 3:27:31 AM5/19/12
to ay...@googlegroups.com
Değerli AYTAM dostları

Sizlerin ve tüm ulusumuzun 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun. 

Bizi sömürgenlerin eline bırakmayan; dilim Türkçe'yi kullanıp, dinim İslamiyeti yaşama özgürlüğümü
borçlu olduğum, şapkamızı önümüze koyup düşünme zahmetine girdiğimizde kendisine ne çok şeyi 
borçlu olduğumuzu göreceğimiz  (pardon, hatırlayacağımız) yüce lider Mustafa Kemal ATATÜRK'ü en
içten duygularla rahmet ve minnetle anıyorum.

R. Gülenay Yalçınkaya 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages