Primeiras "Cañas Áxiles"

davidef

to axil-mente - Agile Spain Galicia
Señores, como se veu falando na lista, convócanse as primeiras cañas
áxiles.

Día: Mércores 14 de Abril
Hora: 19:00
Lugar: ?? --> pendente de decidir
Tema: Ben, e agora que facemos ¿onde está a miña Pila de Producto?

A idea é completar a pila de producto de axilmente coas actividades,
eventos que se queiran levar a cabo.

Para ese día estará dispoñible a "Pila de Producto" que xeneramos no
café áxil de hoxe.

Apuntádevos por aquí e que sexa

Martin Perez

to axil-...@googlegroups.com
eu apúntome claro :)

2010/4/9 davidef <david.e...@gmail.com>

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "axil-mente - Agile Spain Galicia" de Grupos de Google.
Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo electrónico a axil-...@googlegroups.com.

--
Martín Pérez

Founder,
http://www.jobsket.com

Juan Penalta Rodríguez

to axil-...@googlegroups.com
Eu apuntome, teño unha reunión na empresa as 5, pero espero terminar
con tempo para chegar.

Eu propoñe como lugar unha cafetería que hai ao lado do que eran os
cines compostela, non recordo agora o nome, pero é a única que ahí
ali. Para os que non sepades onde estaban os cines compostela, na rua
trasversal a Rua do Horreo que da a parte de arriba do parlamento. E
grande e ultimamente poñen unhas tapas bastante decentes.

Outro sitio e a cervecería que hai ao principio da Rua Republica
Arxentina, e un sitio grande, con mesas grandes, non me acordo de que
tal están as tapas.

Propuxerase a Cafetería Cibeles, teño ido moito coa miña muller cando
ainda estabamos na carreira, pero para min ten un problema,
normalmente está moi chea e ao mellor temos problemas de sitio, a
parte do ruido. Eso si as tapas son xenerosas.

Un sitio na zona vella tampouco estaría mal, pero non se me ocurre ningún.

Saudos, Juan

Pepe Doval

to axil-...@googlegroups.com
Ola,

Pablo e mais eu temos unha reunión o mércores á tarde en Vigo, polo que creo que nos vai ser imposible chegar a tempo. O único que sexa outro día, por exemplo o xoves, pero por nolos dous tampouco cambiedes a data :-)

Saúdos.

2010/4/9 Juan Penalta Rodríguez <jpen...@gmail.com>

--
D. José Doval González | jdo...@agil-az.com
Agil-AZ S.L.  -  Ingenieros informáticos

www.agil-az.com

Javier Freire Riobo

to axil-...@googlegroups.com
Eu tamén vou

martin

to axil-mente - Agile Spain Galicia
Por certo,

Alguen pode poñer por aquí un enlace a google maps co sitio?

Saudos,
Martín

On 9 abr, 23:31, Javier Freire Riobo <javier.fre...@gmail.com> wrote:
> Eu tamén vou

Juan Penalta Rodríguez

to axil-...@googlegroups.com
Falta elixir o sitio, opcións:

Cafetería Cibeles: Al lado de la libreria Follas novas
http://maps.google.es/maps?q=42.875328,-8.549246&num=1&t=h&sll=42.679236,-8.862986&sspn=1.08158,0.766994&ie=UTF8&ll=42.875321,-8.54923&spn=0.000663,0.001206&z=20

Catería R&H? : Por la parte de arriba del parlamento, al lado de los
cerrados cines compostela
http://maps.google.es/maps?q=42.87354,-8.544001&num=1&t=h&sll=42.880447,-8.546303&sspn=0.13089,0.256119&ie=UTF8&ll=42.873556,-8.544002&spn=0.000663,0.001206&z=20

ou algo na zona vella.

Saudos, Juan.

David Esmerodes

to axil-...@googlegroups.com
Eu non vou a ir, aínda que me gustaría. Sen embargo, desculpádeme pola pedrada, pero vou facer unha proposta:

Parece que a todos os que vades, o mesmo vos dá unha que outra, polo que propoño:

"Juan, define tí a que máis che gusta, e si alguén ten algún problema, que proteste e senón xa queda"

¿ok?, perdoádeme outra vez pola inxerencia, pero era por facelo "áxil" :P

Unha aperta para todos.

Juan Penalta Rodríguez

to axil-...@googlegroups.com
Ok, seguindo as indicación do sensei David, propoño a cafeteria "H&M",
na Rua Ramón Piñeiro.

http://maps.google.es/maps?q=42.87354,-8.544001&num=1&t=h&sll=42.880447,-8.546303&sspn=0.13089,0.256119&ie=UTF8&ll=42.873556,-8.544002&spn=0.000663,0.001206&z=20

Saudos.

martin

to axil-mente - Agile Spain Galicia
Oido cociña,

Pois estamos tres por agora. Vos deixo o meu mobil por se acaso.
637710708.

Martin

On 12 abr, 15:29, Juan Penalta Rodríguez <jpena...@gmail.com> wrote:
> Ok, seguindo as indicación do sensei David, propoño a cafeteria "H&M",
> na Rua Ramón Piñeiro.
>

> http://maps.google.es/maps?q=42.87354,-8.544001&num=1&t=h&sll=42.8804...
>
> Saudos.

José Miguel Varela Lamigueiro

to axil-...@googlegroups.com
Eu teño un 90% de probabilidades de acudir . Non sei se ó final é R&H ou H&M, pero sei de qué local se trata; o que non sabía era que pecharan os cines, así que xa vedes o que baixo eu por ahí :-D  . Levarei unha saia plisada de cor rosa e un unha pamela verde .

David Esmerodes

to axil-...@googlegroups.com
¡Sacade fotos de José Miguel coa saia rosa,  por favor!. -> Podemos cambiar de logo de axilmente :P

Unha aperta para todos
David.

El 13 de abril de 2010 08:24, José Miguel Varela Lamigueiro <jose.la...@gmail.com> escribió:
[...]

davidef

to axil-mente - Agile Spain Galicia
Boas.

Onte estiven pelexando có tema de facer a Pila de Producto para que
vos sirva de base para as cañás áxiles de hoxe.

Non din rematado aínda que teño unhas páxinas provisionais:

¿Cómo facemos a "Pila de Producto" de Axilmente? -->
http://groups.google.com/group/axil-mente/web/cmo-facemos-a-pila-de-producto-de-axilmente
Pila de Producto de Axilmente --> http://groups.google.com/group/axil-mente/web/pila-de-producto

A pila está nun documento en gdocs, pero quedaría o tema de compartilo
e que poidades actualizada e tal. Como agora xa non dá tempo, póñovos
o que contén e, a posteriori, iresmos discutindo cómo montar todo o
sistema

IDENTIFICADOR DESCRIPCION DE LA HISTORIA IMPORTANCIA ESTIMACIÓN

1 Rematar temas pendentes Café Áxil de 25/02/2010
2 Rematar temas pendentes Café Áxil de 12/03/2010
3 Rematar temas pendentes Café Áxil de 09/04/2010
4 Actualización post sobre a XGN
5 Evento a nivel Galicia
6 Integración Continua -> Montar entorno e preparar taller
7 TDD a nivel local -> Presentación teórica + "kata" para demo
práctica
8 TDD curso Carlos Blé
9 Primeira edición cañas áxiles
10 Charla sobre Extremme Programming
11 Definir sistema de traballo Axilmente (Pila de Producto,
sprints, concepto de rematado, etc)

Nota: ás historias 1,2,3 e 4 non sairon do café áxil, senón que son
temas pendentes que quedaban

Espero que vos sexa de utilidade.
Apertas para todos.

David.