Informatica la Castel

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to ArLUG
Reamintesc că Marți 25 August începe a 7-a ediție a școlii de vară.  Tot la Macea, în Castel. Cu sesiuni și laboratoare GNU/Linux, dar și alte teme interesante. .

Ovidiu-Florin BOGDAN

to ar...@googlegroups.com, Mihai-Stanislav Jalobeanu

Bună,

Din păcate din cauza serviciului, nu voi putea participa.

Dar sunt foarte interesat de eveniment. Vor fi înregistratea sesiunile? Mă interesează în mod special sesiunile despre introducerea Softwareului liber în sistemul educațional si administrativ.

Cu stimă,
--

Ovidiu-Florin BOGDAN

GeekAliens.com

Kubuntu Romania Representative

Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la Grupul Google "Arad
Linux Users Group".
Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la ar...@googlegroups.com
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la
arlug+un...@googlegroups.com
Pentru mai multe opţiuni, vizitaţi acest grup la
http://groups.google.com/group/arlug?hl=ro
---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Arad Linux Users Group” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa arlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

signature.asc

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to Ovidiu-Florin BOGDAN, ArLUG
Am refuzat în anii trecuți înscrierile pentru 1-2 zile, dar ca arădean și reprezentant al  KUbuntu să nu poți ajunge până aici când vin oamenii din București, Iași, T.Severin,  ...?  Arădenii lipsesc sistematic. Nici pe d-l Fericel nu l-am mai văzut - auzit în ultima vreme ...
De mai mulți ani ArLug-ul parcă se ocupă mai mult de ieșirile la bere decât de promovarea GNU/Linux și a programelor libere. Iar de configurarea unor distribuții cu scop didactic au ajuns să se ocupe parașutiștii și învârtiții care n-au lucrat niciodată pe un calculator cu Linux!

Calin Miclaus

to ArLUG, Ovidiu-Florin BOGDAN
Într-adevăr, arlug e "mort" de câțiva ani. Ieșirile la bere... chiar și alea lipsesc (cred că media e de sub una pe an și atunci mai mult socializare). După cum scriam acum vreo 2-3 ani, nu prea mai văd rostul unui LUG acum, cam toată lumea care are calculator a auzit de linux. Ca să nu mai spun că e mai ușor de instalat decât windows și există mii de forumuri pentru ajutor.

Personal, îmi câștig existența din scrisul de cod open source, prefer să-mi concentrez atenția și timpul pe asta.

Pe la începutul anului am scris un framework pentru crearea de distribuții (https://github.com/calinmiclaus/serenix ), i-am sugerat autorului edurolinux că ar fi mai ușor să se folosească de el. Am ținut un pic legătura cu el dar din câte am înțeles a plecat din țară. Oricum, interesul pentru framework-ul respectiv e undeva la 0 :) Nu mă deranjează, dar nici nu-i dedic mai mult timp decât merită.

Singurul "proiect" care mai stă în picioare, e mirror-ul, de care se ocupă Alin. În rest, moarte clinică.

La castel am fost o singură dată acum câțiva ani. Felicit organizatorii pentru efort, dar personal aleg să nu mă implic. Nu sunt convins că aș avea ceva util de contribuit.
--
Călin Miclăuș

Ioan Fericel

to ar...@googlegroups.com

On 08/24/2015 07:12 PM, Mihai-Stanislav Jalobeanu wrote:
> [...]
> oamenii din București, Iași, T.Severin, ...? Arădenii lipsesc
> sistematic. Nici pe d-l Fericel nu l-am mai văzut - auzit în ultima

Da, așa-i, din păcate. Motivele le găsim acolo unde le căutăm, fiecare
poate în altă parte. Cel puțin pentru mine, după mulți ani de așteptări,
cu niște scântei de speranțe, se netezesc lucrurile și se întrevăd tot
mai clar cărările ce merg în paralel. De ce nu se pot uni sau cel puțin
să se întâlnească din când în când? - e o temă pusă și în programul
întâlnirilor de la Macea din ultimii ani. Și probabil va rămâne pe seama
istoricilor din generațiile următoare. Deocamdată se pare că roada nu
s-a copt îndestul.

> [...]
> configurarea unor distribuții cu scop didactic au ajuns să se ocupe
> parașutiștii și învârtiții care n-au lucrat niciodată pe un calculator

Asta-i o parte din "Minunata lume nouă" (Aldous Huxley) spre care
țintește societatea?! Dar, poate nu doar nonconformistul din mine vede
și în rezultate și în calitatea discuțiilor un plus pentru cele la bere
față de cele oficioase - "de înalt nivel științific", pline de formalism
și goale de conținut.

Toată lumea s-a obișnuit să aștepte să pice din cer, și eventual să se
laude cu propria-i contribuție, așa că un parașutist adevărat este
nemaipomenit de potrivit. Mi-ar face mare plăcere să-l cunosc dacă chiar
vine la Macea. Cât despre "învârtiți", sunt curios, cine sunt? Eu știu
categoria numeroasă a celor care învârt vorbe, dar din context rezultă
că cei de care vorbiți au la activ și fapte. Cum i-am putea cunoaște?

Ioan

fast 2

to ar...@googlegroups.com
La bere e mai frumos :) decat pe linux si e vara cine sta in fata calculatorului cand e un timp atat de frumos :)