Prima intalnire A.R.L.U.G. din aprilie...

0 afișări
Accesați primul mesaj necitit

Gabi Ruta

necitită,
26 mar. 2010, 03:35:4526.03.2010
– Arad Linux Users Group
Salutare.

Poate sa-mi spuna cineva cam pe ce data se va tine prima intalnire A.R.L.U.G. din luna Arpilie ??
Si in ce locatie...

Multumesc.

               GABI

Manuel R. Ciosici

necitită,
26 mar. 2010, 03:37:4726.03.2010
– ar...@googlegroups.com
Cel mai probabil că va fi spre sfârșitul lunii Aprilie sau la începutul lunii Mai pentru a fi în jurul datei de lansare a Ubuntu 10.04.

Manuel R. Ciosici

2010/3/26 Gabi Ruta <gabi...@gmail.com>
--
Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la Grupul Google "Arad
Linux Users Group".

To unsubscribe from this group, send email to arlug+unsubscribegooglegroups.com or reply to this email with the words "REMOVE ME" as the subject.

--
Manuel R. Ciosici
http://manuelciosici.com

Lau DarckLau

necitită,
20 apr. 2010, 04:51:0020.04.2010
– Arad Linux Users Group
deci e data de 20 aprilie mai sunt 10 zile si se termina luna, stie
careva data exacta de lansare a lu' 10.04?

DarckLau out

On Mar 26, 10:37 am, "Manuel R. Ciosici" <manuelrcios...@gmail.com>
wrote:
> Cel mai probabil că va fi spre sfârșitul lunii Aprilie sau la începutul
> lunii Mai pentru a fi în jurul datei de lansare a Ubuntu 10.04.
>
> Manuel R. Ciosici

Manuel R. Ciosici

necitită,
20 apr. 2010, 05:19:0120.04.2010
– ar...@googlegroups.com
29 Aprilie e data lansării. Release candidate o să apară în 22.

Manuel R. Ciosici

2010/4/20 Lau DarckLau <darc...@gmail.com>

--
Manuel R. Ciosici

Melinda Nina

necitită,
20 apr. 2010, 05:03:1220.04.2010
– ar...@googlegroups.com
Conform http://www.ubuntu.com/testing/lucid/beta2, "The final stable version will be released on April 29, 2010." Mai un picut. :D

2010/4/20 Lau DarckLau <darc...@gmail.com>

Lau DarckLau

necitită,
25 apr. 2010, 11:40:4125.04.2010
– Arad Linux Users Group
ce ziceti de 30.04.2010?

On 20 apr., 12:03, Melinda Nina <d3vilgirl...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la ar...@googlegroups.com
> Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la

Calin Miclaus

necitită,
26 apr. 2010, 08:41:5226.04.2010
– ar...@googlegroups.com

2010/4/25 Lau DarckLau <darc...@gmail.com>
ce ziceti de 30.04.2010?

E perfect. Beerfest, nu prezentare, deci bere si discutii libere :)
Eu as propune tot in Old Lady's

--
Calin Miclaus
--

Rares Benea

necitită,
26 apr. 2010, 09:03:1526.04.2010
– ar...@googlegroups.com
Sa nu uitam ca si Perla incepe sa devina atragatoare ....  am mancat niste mici sambata ioai ce nebunie.

Rares

Eu as propune tot in Old Lady's

--

Lau DarckLau

necitită,
26 apr. 2010, 09:08:4526.04.2010
– Arad Linux Users Group
si eu sunt de acord cu beerfest nu prezentare si discuti libere,
eu unul il sprijin pe calin pt old lady's pub.

Balaban Dan

necitită,
26 apr. 2010, 11:32:1326.04.2010
– ar...@googlegroups.com
Åži eu sunt pentru Perla.
Ora? 18:00 e bine?
Iar pe viitor sper să primim răspunsul de la Universitatea Goldiş. Acolo, cu puţină publicitate, ar putea participa şi studenţii. Totul depinde de o hârtie, care încă nu a fost semnată. Poate are cineva pile la rectorat şi urgentează lucrurile. Eu, personal, nici nu am uitat şi nici nu am renunţat la idee. Am tot întrebat de aprobarea cererii, dar nu s-a oferit nici un răspuns din partea rectoratului.

Dan Bălăban

2010/4/26 Rares Benea <rbe...@gmail.com>

Calin Miclaus

necitită,
26 apr. 2010, 11:55:4726.04.2010
– ar...@googlegroups.com

2010/4/26 Balaban Dan <danbal...@gmail.com>

[...]

Fie perla atunci :) e buna ora 18 din partea mea

--
Calin Miclaus
--

Adi Roiban

necitită,
26 apr. 2010, 13:08:3026.04.2010
– ar...@googlegroups.com
On Mon, 2010-04-26 at 15:41 +0300, Calin Miclaus wrote:
> [...]
> ce ziceti de 30.04.2010?
>

> E perfect. Beerfest, nu prezentare, deci bere si discutii libere :)

Dacă ați hotărât data și locul și credeți că ajută, putem să punem anunț
și pe www.ubuntu.ro

Spor!

--
Adi Roiban

Calin Miclaus

necitită,
26 apr. 2010, 13:56:3726.04.2010
– ar...@googlegroups.com

2010/4/26 Adi Roiban <a...@roiban.ro>

Dacă ați hotărât data și locul și credeți că ajută, putem să punem anunț
și pe www.ubuntu.ro

Spor!

Inca nu-i 100% ...da te anunt :)
Merci

--
Calin Miclaus
--

Alex Mercea

necitită,
26 apr. 2010, 14:35:3426.04.2010
– ar...@googlegroups.com
Daca mi se permite si mie o parere, mi-ar conveni mai mult in cursul saptamanii... Vineri e weekend iar weekendul e pentru altceva. :-) Doar o parere...
face-smile.png

Rares Benea

necitită,
27 apr. 2010, 01:16:1327.04.2010
– ar...@googlegroups.com
2010/4/26 Calin Miclaus <calin....@gmail.com>

Fie perla atunci :) e buna ora 18 din partea mea

Pai putem zice... daca la ora 18 nu sunt 23 C si vreme frumoasa afara atunci mergem in Old Ladies Pub :P

Rares

Sebastian Popity

necitită,
27 apr. 2010, 02:37:5827.04.2010
– ar...@googlegroups.com
Vineri ora 18:00 e ok si pentru mine....la Perla e aer curat :D

seba

Mihai Sucan

necitită,
27 apr. 2010, 05:05:3327.04.2010
– ar...@googlegroups.com
Le Tue, 27 Apr 2010 09:37:58 +0300, Sebastian Popity <se...@rdsar.ro> a
écrit:

> Vineri ora 18:00 e ok si pentru mine....la Perla e aer curat :D

Și pentru mine este bine vineri, la ora 18:00, la Perla. Prognoza meteo
arată căldură suficientă pe vineri. :)

Numai bine,
Mihai

--
Mihai Sucan
http://www.robodesign.ro

Gelu Săliştean

necitită,
27 apr. 2010, 06:42:5427.04.2010
– Arad Linux Users Group
Subscriu celor spuse de
Alex Mercea(tot cu titlu de umila opinie)

On Apr 26, 9:35 pm, Alex Mercea <alex.mer...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la ar...@googlegroups.com
> Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la

Calin Miclaus

necitită,
28 apr. 2010, 03:25:2828.04.2010
– ar...@googlegroups.com
Intr-adevar e vinerea de dinaintea lui 1 mai (nu demult am realizat). E dificil pentru unii care-si fac planuri de vineri.
Credeti ca luni ar fi mai potrivit ?

--
Calin Miclaus
--

Radu Stanca

necitită,
28 apr. 2010, 06:18:1728.04.2010
– ar...@googlegroups.com
2010/4/28 Calin Miclaus <calin....@gmail.com>:
> Intr-adevar e vinerea de dinaintea lui 1 mai (nu demult am realizat). E
> dificil pentru unii care-si fac planuri de vineri.
> Credeti ca luni ar fi mai potrivit ?

Da, să pot să vin şi eu.

Calin Miclaus

necitită,
28 apr. 2010, 06:28:1828.04.2010
– ar...@googlegroups.com

2010/4/28 Radu Stanca <rstanc...@gmail.com>

> [...]
> Intr-adevar e vinerea de dinaintea lui 1 mai (nu demult am realizat). E
> dificil pentru unii care-si fac planuri de vineri.

Si mie mi-ar fi mai greu vineri...
Tu esti in romania saptamana viitoare ?

--
Calin Miclaus
--

Michael Szellner

necitită,
28 apr. 2010, 08:23:2028.04.2010
– ar...@googlegroups.com
Ca e vineri, ca e luni, ... bine si asa.
Luni am deja program, dar nu ar trebui sa-i deranjeze pe ceilalti.
MiSz