Жалба уведомление до БТК за прекратяване на договора

neogost

to arenabg
Ето текста на Жалбата , разрешавам да се превечатва размножава и
използва както цялата така и части от нея .

до БТК
гр.София код 1606
бул. " Тотлебен " 8
Елена Георгиева
финансов директор

Жалба

Уважаеми Дами и Господа .

Въпреки учтивото ви писмо , в което ми заявявате че моето мнение е
ВАЖНО за вас, аз забелязвам че това изобщо не е вярно . До този момент
нито на публичния ви сайт нито лично сте ме уведомили , че едностранно
и без моето съгласие сте ограничили достъпа ми до информацията в
интернет.
За мен това е абсолютно не допустимо и държа това да се отстрани
незабавно.
За да не съм голословен искам да изредя всички забелязани нередности
по услугата, която ми предоставяте:
1.Влошено функциониране на програмата ,,Skype" - ограничено количество
едновременни връзки и филтриране на портовете за връзките точка -
точка .
2.Невъзможно използване на външни посреднически стрвъри ,, Proxy ,, -
поради филтриране на на портовете 3821: 8080: 1080: и други портове за
подобен род свързаност.
3.Постоянно подслушване и проверка за уязвимости от страна на вашите
служебни машини, което аз смятам за грубо нарушение на личният ми
живот.
4.И не на последно място съм длъжен да кажа че, отдавна съм пълнолетен
и Упражнявания от вашата компания Родителски контрол е меко казано
недопустим. Искам да спрете веднага ограниченията върху изтеглянето на
информация посредством технологията точка - точка , както и да
отстраните проблема със свързаноста към Руското интернет пространство,
което от нова година насам е недостъпно на половина.

След горе изложените забележки съм длъжен да ви уведомя че ако в срок
от 3 дни след получаването на това писмо не отстраните изброените
неизправности ще се принудя да прекратя договора си със вас по смисъла
на точка 9.5 под точка 9.6.3 от точка 9.6 ,,прекратяване на услугата
преди изтичане на договора".
Ако забележките не се отстранят то за мен са налице всички условия за
прекратяване на договора по под точка 9.6.3 която гласи:
,,В резултат на или актове на компетентни държавни органи, които водят
до ограничаване на правомощията или ФУНКЦИИТЕ на която и да било от
страните, от всяка от страните с писмено уведомление."

Настоящото писмо ЖАЛБА да се смята като писменно уведомление по
смисъла на точка 9.6 под точка 9.6.3.

с уважение ...................

дата .......................
_________________
Не на цензурата , да на свободното общуване в интернет

VAISHO

to arenabg
Благодарско !
Много ми е любопитно, какво са ти отговорили от БТК (ако изобщо са ти
върнали нещо в отговор).

idobrevs

to arenabg
И на мен ми е любопитно, каква е била реакцията.И имало ли е изобщо
такава.

tan

to arenabg
Много ще се радвам ако всичко това някой го докаже в съда, защото само
тогава ще има резултат.

onewg

to arenabg
БТК ще го преместят в другия крачол..

Тука е истината. http://store4.data.bg/vonrunsten/btc/btc.html

neogost

to arenabg
Вижте какво момчета и момичета тази жалба съм я постнал тука не за да
ми седите отстрани и да гледате сеир по български ами да я размножите
и всеки от вас дето много хленчи тука в форума и е клиент на БТК да я
подаде както го направих аз, с обратна разписка до адреса който съм
написал . Само така ония тумбели дебилни в БТК ще се стреснат .
Една птичка пролет не прави. Ако никой не последва примера ми значи
всечки сте доволни от услугите на БТК и няма какво да правите тука в
този форум .
Още по малко да се оплаквате че ви забранили достъпа до някой друг
сайт.

tan написа:

ivailo....@icentres.net

to arenabg
Правилно... "куйет сий тъй, тъй сий" :)

Spalx

to arenabg
neogost аз не съм клиент на БТК, но с удоволствие ще следя развитието
на ситуацията, би ли споделил с нас какъв е резултата от твоята ЖАЛБА,
ако изобщо има някакъв ?

neogost

to arenabg
Развитието е следното след получаване на обратната разписка че писмото
ми е получено от БТК и изчакването на 3 дневния срок за отстраняване
на горе изложените проблеми с услугата на БТК АДСЛ . Които не бяха
отстранени от доставчика както бях пожелал , аз прекратих договора си
с тях и им изпратих уведомително писмо с обратна разписка . Вече съм
свързан към друг доставчик и не ползвам услугите на БТК.
Съветвам всички които имат възможност да ползват алтернативен интернет
доставчик да си препечатат моята жалба и уведомителното писмо което
също ще публикувам и да си прекратят взаимоотношенията с некоректния
доставчик.
Освен това смятам да заведа гражданско дело срещу БТК за нарушаване на
договорните отношения по общите условия и за нанесени материални щети
за от загуби и пропуснати ползи в следствие на некачествената им
услуга.
Ако има желаещи иска може да стане колективен .

Kalin_VT

to arenabg
Пич, просто си подай жалба в комисията за защита на потребителя,където
са длъжни да предприемат някакви действия. Така само ще си го
преместят.

neogost написа:

PeshoGoshev

to arenabg
bravo! samo taka... tova e primer, koito tribva da bade posledvan,
kogato usulugite, koito se obeshtavat ne otgovariat na obeshtaniata i
produkta, koito se predlaga e nekachestven.

slavo bogu ne sam abonat na btk.

Ivailo Petkov

to are...@googlegroups.com
Dobre e bih go naprvil no nqmam alternativeninternet kolkoto i jalko da izglejda v pleven BTK za sega sa si nai-dobre v protiven sluchai riskuvam da se karam s drugi nekorektni dostavchici za zagubite v treseto za chestoto spirane na interneta i kup edni takiva gluposti kato skorost i bla bla mislata mi e che nqma kak da stane pri men taq rabota no se radvam che ima hora koito postapvat taka i ne podtiskat glava ++++
--
-=[RENEGADE]=-

tan

to arenabg
Въпроса ми е какво разбираш под "не ползвам услугите на БТК" като ти
дойде сметката за месеца да не излезе , че си ползвал? Т.Е разбраха ли
че не ползваш услугата им ?

simp...@gmail.com

to arenabg
Здравейте, и аз ще пускам сега такава жалба. След малко отивам до
отдел за работа с клиенти в нашият клон на БТК. Ще ви пиша какво е
станало. Ако ми направат ръб, ще измислим некви по крайни мерки.