Re: [veiktiplaciau] Kaip palaikyti Kęstutį Urbą?

Nijole Balciuniene

to veikti...@yahoogroups.com, antaka...@googlegroups.com
Sveikinu visus Minčių sodo bičiulius ir mano gimtąją Antalkalnio bendruomenę su 20-uoju Nepriklausomos Lietuvos pavasariu. Pasidžiaugsiu, kokia puiki buvo vakar diena - kaip ir mūsų LAISVĖ. 10.30 sugūžėjome prie Varpinės, Sąjūdžio būstinės , užpildėme prospektą ir smagiai mojuodami trispalvėmis žygiavome. Ėjau šalia iškilios Tautininkų vėliavos, kurią nešė istorikas Tomas Baranauskas. Šalia puikavosi graži liaudies dainų klubo  "Raskila" vėliava ir būrys nuoširdžių raskiliečių, už jų nugaros linksmai skandavo moksleiviai. Prieš mane kolonoje žengė akademikas Antanas Tyla su žmona, prieš juos Vytautų klubo atstovai  ir t.t. Kartu ėjo ir Kęstutis Urba dėl kurio dabar visi sunerimę. Jis atrodė sulysęs, bet buvo geroje nuotaikoje-mudu pasilabinom, pasveikinau su švente, padėkojo ir nusišypsojo. Ant pečių nešė kuprinę pilną popierių. Nepriklausomybės aikštėje dar spėjome padainuoti, kol suėjo oficialūs ašventės dalyviai. Seime bičiuliams  (daugiausia  raskiliečiams) aprodžiau Seimo rūmus, pabuvojom posėdžių salėje, susitikom su Seimo nariu Gintaru Songaila, kuris atsakė į daugybę klausimų apie lietuvių kalbos įstatymą, apie vardų, pavardžių rašybą, apie kultūros-istorijos paminklų apsaugą, apie etninės kultūros puoselėjimą. Vyko neplanuota, nuoširdi, betarpiška spaudos konferencija.
Nuo 16.30 iki 18.00 val. buvo skirtas laikas Ramuvos ir Žygeivių sąjūdžio 40-mečiui. Ačiū Angonitai, kad ji pasiūlė ir paprašė manęs - kalbėkite apie tai, kas vyko senąjame Vilniaus Universitete 1968-69-1970-aisiais metais,. Sukviečiau to meto bendraminčius,  rodėme nuotraukas, kalbėjo Jonas Trinkūnas (Ramuvos pradininkas), V. Mačiekus (Vilniaus Universiteto Ramuvos pirmininkas), Tadas Šidiškis - Žygeivių judėjimo lyderis, Rimantas Matulis - žygeivis ir Raskilos kūrėjas, Aš - Nijolė - VU Gamtos fakulteto žygeivių sekcijos Gabija  pirmininkė, dainavome žygeiviškas ir pokario partizanų dainas . Įsivaizduokit -  gerai dainuojančių 20 vyrų : Vilnelės ansamblio Ginataras Lazdinis (fantastiškas balsas)  Juozas, Kaludijus Driskius (kai  ižvedė Oi lunkela, manėm Seimo lubos pakils), Šidiškis, Evaldas Vyčinas (prieš tai VISI pristatė  savo dainas Šilalės krašto), Vytautas Daraškevičius (Sadaujos ansamblis, dar rodėme jo nuotraukas apie Rasas), Matulis (Raskila), Kirda Arvydas (jo šeimos trio nuotaikingai pradėjo mūsų renginį puikiu muzikavimu), Valdas Rutkūnas (folkloristas, net iš Kelmės atvažiavo)  ir daugybė kitų, visų neišvardinsiu. Tur būt Seimo rūmai negirdėjo tokio galingo,  gražaus iš širdies dainavimo. Kaip senovėj - suėjo lietuviai vyrai ir be jokių repeticijų uždainavo, o kartu su jais ir visi buvusieji.  Tai buvo nuostabu, dar šiandien negaliu atsidžiaugti. Paskutinį mums skirtą pusvalandį šokome. Tada įsijungė tradicinių šokių klubas su vadove Dalia,  grojo  Paulius, Valdas,  Arvydas, Gaila smuiką iškeitė į būgną ir visas Semas šoko. ...To dar nebuvo...Dėkojo Seimo vicepirmininkas Česlovas Stankevičius, gaila, kad mažai buvo signatarų (praėjo Abišala) ir mažai Seimo narų...bet dėl žmonių tai vyko. Angonita apsidžiaugė patikėjusi tą laiką mums.Ateityje darysime apie žygeivių ir ramuviečių judėjimus konferenciją, beveik niekas negirdėjo, nes mes tylime... Tai buvo pirmas pasirodymas "MES DAR ESAME. MES - TARYBINIŲ LAIKŲ JAUNIMAS, KURIE LABAI MYLĖJOME LIETUVĄ, KURIE KELIAVOME  IR DAINAVOME TAI KAS NEPATIKO TARYBŲ VALDŽIAI. JIE MŪSŲ BIJOJO. UŽTAT IR VEŽĖ Į RŪMUS PRIEŠAIS LENINĄ  GROTUOTAIS  GAZIKAIS , TEN TARDĖ: KODĖL BUVAI DARIAUS IR GIRĖNO TĖVIŠKĖJE, KODĖL DAINAVAI ANT KERNAVĖS PILIAKALNIŪ IR T.T..
Taip praėjo kovo 11-oji. Beje, Seime filmavo Irena, gal kada parodys.
Atleiskit jai nuklydau į lankas, bet norėjau pasidalinti su savo jaunesniaisiais bičiuliais.
Nijolė

2010/3/11 Beatričė かたつむりのようせい <murka...@gmail.com>

Vilmante, tikrai gerai kad parašei. aš tiesą sakant beveik nieko nežinojau, na žinoma, išskyrus kad jis tikrai nestandartinis atvejis. tavo iniciatyva puiki, ačiū kad rūpiniesi.

Andriau ir kiti, interviu daryti būtų šiek tiek įdomu bet nežinau ar tikslinga.

2010/3/10 Andrius Kulikauskas <m...@ms.lt>

Vilmante,
Ačiū už rūpestį!  Kęstutis dėkingas.
Kęstutį Urbą mačiau šiandien Užupio kavinėje, jisai jaunatviškai
apsikirpęs, gerai atrodo.
Siūliau daryti video interviu su juo ir įkelti http://www.internetinetv.lt
Gal kas dar turi minčių?
Vilmante, persiunčiu tavo laišką į "Veikti plačiau" kur Kęstutis gauna
mūsų laiškus.
Tomą Čepaitį irgi mačiau kavinėje, jis dabar retai prieina prie interneto.
Užupiečiai buvo susirinkę palaikyti tibetiečius, iškėlė tibetietiškas
maldos vėliaveles Tibeto aikštėje, netoli Galeros.  Taip pat vyko
demonstracija prie Kinijos ambasados.
O aš kuriu svetainę apie "dvylika klausimų" http://www.12questions.org
ieškau užsakovų tarp Vakarų verslininkų.  Paišau komiksus, kad mintys
būtų suprantamesnės, tai "mąstymas vaizdais".

Andrius

Andrius Kulikauskas
Minčių sodas
http://www.ms.lt
m...@ms.lt
+370 699 30003

Vilmante L wrote:
> [...]
> nuo vasario 23 dienos. Jei kartais žadate užsukti į Užupio Galerą,
> pagalvokite kaip galėtumėte jam morališkai ar kaip kitaip padėti; pavyzdžiui
> paskaldykite plonų balanų ( nes Kęstučiui jau nėra lengva tai padaryti...),
> atneškite didesnį kiekį kokybiško geriamo vandens, ar paprasčiausiai
> pabūkite ir atsargiai draugiškai pasikalbėkite, arba patylėkite... Kuro kol
> kas jam užteks ( prieš porą dienų su Juozu Dingeliu - Lietuvai pagražinti
> pirmininku - užvežėme granulių ir specialių briketų , skirtų kurenimui).
> Audriau, o kaip Tu galvoji, ką siūlytum? Nestandartinis atvejis....

"Regėjimai", Kęstučio Urbos pasikalbėjimas su archeologu Sigitu Lasavicku:
http://xa.yimg.com/kq/groups/21777497/1220919682/name/Reg%C3%ABjimai+%28Sigitas+Lasavickas%29.pdf

------------------------------------

Laiškas į veikti...@yahoogroups.com tampa visuomenės turtu, tai yra, visuomenės labui atsisakome autorinių teisių, nebent tame laiške pabrėžtinai jų neaatsisakome.  http://www.ms.lt/lt/ Kviečiame dalintis mūsų laiškais, prašome pripažinti mūsų autorius.

Laiškus siųsti:   veikti...@yahoogroups.com

Atsisakyti šios konferencijos, siųskite laišką be teksto adresu: veiktiplacia...@yahoogroups.com

Yahoo! Groups Links

<*> Your email settings:
   Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
   (Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
   veiktiplac...@yahoogroups.com
   veiktiplaciau...@yahoogroups.com

   veiktiplacia...@yahoogroups.com

   http://docs.yahoo.com/info/terms/

Recent Activity:
[...]

    .

    OA/ Kultūros artelė

    to antaka...@googlegroups.com
    Sveiki, o tai o kaip palaikysite Kęstutį Urbą, p. Nijole?