Přeskočit na první nepřečtenou zprávu

Knedle

nepřečteno,
9. 6. 2009 9:58:5109.06.09
komu: GUG.cz - ANALYTICS: Statistiky a analýzy webů
jde nejak donutit GA aby mi ukazoval kompletni url, ze ktere mi
prichazi lidi na web?

jde o to ziskat klicova slova z webu, ktere nejsou obecne znamymi
vyhledavaci (seznam), nebo fora, kde vidim jen index.php atd atd

snad nejak pres "hodnotu definovanou uzivatelem" - ale netusim

nebo snad pres "Vytvoření vlastního přehledu" ?

diky

Roman

nepřečteno,
10. 6. 2009 3:53:0910.06.09
komu: GUG.cz - ANALYTICS: Statistiky a analýzy webů
Zjišťování slov z jiných českých vyhledávačů než Seznam a Google se
obvykle dělá úpravou měřicího kódu, kde definujete doménu vyhledávače
a query parametr, ve kterém se vyskytuje hledaná fráze. Slouží k tomu
funkce _addOrganic viz dokumentaci:
http://code.google.com/intl/cs-CZ/apis/analytics/docs/gaJS/gaJSApi.html#_gat.GA_Tracker_._addOrganic

Základní sada pro ČR vypadá nějak takto:

pageTracker._addOrganic("zbozi.cz", "q");
pageTracker._addOrganic("seznamzbozi.cz", "st");
pageTracker._addOrganic("hledejceny.cz", "search");
pageTracker._addOrganic("akcni-cena.cz", "search");
pageTracker._addOrganic("takeit.cz", "q");

pageTracker._addOrganic("seznam.cz", "q");
pageTracker._addOrganic("seznam.cz", "w");
pageTracker._addOrganic("centrum.cz", "q");
pageTracker._addOrganic("atlas.cz", "q");
pageTracker._addOrganic("volny.cz", "search");
pageTracker._addOrganic("jyxo.1188.cz", "q");
pageTracker._addOrganic("1188.cz", "q");
pageTracker._addOrganic("jyxo.cz", "q");
pageTracker._addOrganic("tiscali.cz", "query");
pageTracker._addOrganic("zoohoo.cz", "q");
pageTracker._addOrganic("1.cz", "q");

Přesné odkazující URL ve statistikách také získat můžete pomocí
pokročilého filtru. A ten aplikovat na samostatný profil v Google
Analytics, aby se takto nevratně neupravily i statistiky, u kterých to
nepotřebujete. Nastavování Analytics pomocí filtrů není úplně
triviální. Rozhodně nedoporučuji zbytečně experimentovat.

Pokud už nějaké filtry máte, tak by vám mělo pomoci toto nastavení
filtru:

Pole A -> Výpis A: Odkaz : ^(.*)$
Pole B -> Výpis B: (nic)
Výstup do -> Tvůrce: Obsah kampaně: $A1

Úplnou adresu odkazující stránky uvidíte po prokliku konkrétního
zdroje (Zdroje provozu -> Odkazující stránky).

Knedle

nepřečteno,
10. 6. 2009 17:00:3910.06.09
komu: GUG.cz - ANALYTICS: Statistiky a analýzy webů
prvni cast jsem znal,

druha pomohla udelat to co jsem chtel

jenom jsem ten regularni vyraz upravil tak, aby bylo mozne proklikavat
z GA, coz pri pouziti ^(.*)$ hazelo chybu -

muj RV je

je mozne, ze to jeste neco neprecte, nicmene pod dnu pouzivani vypada
OK

Odpovědět všem
Odpověď autorovi
Přeposlat