On 20 jul, 19:53, "Anthropophagus" <
anthropophagus2...@yahoo.com>
wrote:
> He,
>
> dit is Anthropophagus uit Duitsland en ik ben een echte kannibaal met een boerderij,
> waar ik doden, slager en eten mannen en vrouwen.
>
> Als u wilt worden gegeten, dan kunt u van toepassing zijn op anthropophagus2...@
yahoo.com,
> dat is anthropophagus2007 (at)
yahoo.com.
>
> Ik ben erg hongerig en ik zal iedereen, die gezond is en niet te oud te eten.
>
> Neem contact met mij. Je moet naar mijn boerderij reizen in Duitsland, waar u zal
> worden geslacht en gegeten.
>
> Ik maak video's van mij afslachten mensen en voordat je gaat sterven, je
> kunt kijken naar me slachten een man of een vrouw op video (Full HD, natuurlijk).
>
> AnthropophagusBij deze groep gaat over kannibalen
Wil opgegeten of afgeslachte worden dan zit je hier goed (als je die
Fantasie hebt)
Bespreek lekker hoe je gedaan wilt hebben of hoe je gekook of
gebakken wilt zijn.
succes veder en eet smakelijk graag gekook worden door vrouw die
geil
en honger naar mijn ben vetgemest voor een feestmaal. jan amsterdam