Transfer z wizy H2b na turystyczna

0 wyświetleń

Rafal M

nieprzeczytany,
6 wrz 2006, 12:36:236.09.2006
do
Witam

Czy mozliwy jest transfer wizy H2B na wize turystyczna?
Wiem ze jesli ma sie wize turystyczna i np wbity okres pobuty na 6 mies
to mozna to przedluzyc wysylajac odpowiednie papiery do INS.

Czy mozliwe jest cos podobnego, gdy jestem na wizie H2b (nie chodzi mi
o przedluzenie tego pozwolenia na prace, a przejscie na wize
turystyczna na 2 mies).

Pozdrawiam
Rafal

witek

nieprzeczytany,
6 wrz 2006, 19:50:256.09.2006
do

Jak masz ważną wizę turystyczną w paszporcie to jak najbardziej.

Rafal M

nieprzeczytany,
7 wrz 2006, 11:25:327.09.2006
do

witek wrote:
> Jak masz ważną wizę turystyczną w paszporcie to jak najbardziej.

O :) 10-latka w paszporcie jest jeszcze wazna (nie bedzie chyba
problemu ze jest w starym, niewaznym paszporcie?)

Jak to zrobic wogole? Bo przegladam state.gov i nic nie widze :/

Pozdrawiam
Rafal

AndyB

nieprzeczytany,