zmiany wizy F1 na H2B

0 wyświetleń

Basia

nieprzeczytany,
10 sie 2006, 11:43:4510.08.2006
do
witam

mam pytanie do grupowiczow ktorzy, lepiej niz ja orientuja sie w tym
temacie.
Przebywam w usa na wizie F1 i chcialbym zmienic na H2B.
czy ktos moze mi odpowiedziec czy jest to wogole mozliwe i na jakis okres
dostaje sie taka wize??

z gory dziekuje za odpowiedz.

pozdrawiam

A.L.

nieprzeczytany,
10 sie 2006, 21:08:0310.08.2006
do
On Thu, 10 Aug 2006 10:43:45 -0500, "Basia" <bas...@wp.pl> wrote:

> [...]
>Przebywam w usa na wizie F1 i chcialbym zmienic na H2B.

>czy ktos moze mi odpowiedziec czy jest to wogole mozliwe...

Moze. Prawnik imigracyjny ktory dobrze zna przepisy i rozpatrzy
wszystkie szczegoly sprawy.

P.Z.

Nowe wiadomości: 0