Koszt rejestracji i ubezpieczenia

0 wyświetleń

Setes

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 15:11:5627.06.2004
do
Witam,

Mam pytanie, moze ktos z was wie ile kosztuje aktualnie zarejestrowanie auta
w USA ?

Pozdrawiam
Pawel,

Piter

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 15:47:2427.06.2004
do

Użytkownik "Setes" <se...@polbox.com> napisał w wiadomości

to zalezy od stanu,
ojciec rejestrowal w NY i zaplacil bardzo duzo....

p.

dzieciol

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 15:53:5127.06.2004
do
Setes wrote:

> Witam,
>
> Mam pytanie, moze ktos z was wie ile kosztuje aktualnie zarejestrowanie auta
> w USA ?

A widziales tablice rejestracyjne USA dostepne dla prywatnych osob?

dzieciol

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 15:55:2227.06.2004
do
Piter wrote:

Nieprawda! Rejestracja wcale duzo nie kosztuje.
Kosztuje ubezpieczenie.

Setes

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 16:20:4427.06.2004
do

Użytkownik "dzieciol" <dzie...@ufo.net> napisał w wiadomości

??? no troche ich widzialem

Pawel,

Setes

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 16:23:4227.06.2004
do

Użytkownik "dzieciol" <dzie...@ufo.net> napisał w wiadomości
Jakiego rzedu sa to koszty ?
Ubezpieczenie jak rozumiem zalezy od rekordu kierowcy.

Pozdrawiam
Pawel

Grzegorz

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 16:59:5427.06.2004
do
Setes wrote:
> Witam,
>
> Mam pytanie, moze ktos z was wie ile kosztuje aktualnie
> zarejestrowanie auta w USA ?

Zalezy nie tylko od stanu, ale rowniez od county, city itd.
Np. u mnie mieszkajac poza miastem place 5% przy rejestracji, w granicach
miasta 7 czy 8%.
Ubezpieczenie, roznie, zaleznie od stanu, wieku, stanu cywilnego itd.

--
Grzegorz

Depression is merely anger without enthusiasm.

N.Y.

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 17:09:4627.06.2004
do

"Setes" <se...@polbox.com> wrote in message

> Jakiego rzedu sa to koszty ?
> Ubezpieczenie jak rozumiem zalezy od rekordu kierowcy.

Od mniej wiecej kilku stowek do kilku tysiecy. Ponizej lat 25-ciu tak z dwa
razy wiecej.

dzieciol

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 17:35:3427.06.2004
do
Setes wrote:

naprawde? federalne? a moze tylko stanowe?
jeszcze raz podkreslam dla osob prywatnych.

dzieciol

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 17:36:4127.06.2004
do
Setes wrote:

Zacznijmy od wieku, a potem wiele innych rzeczy.

Pan Zenio

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 19:11:2127.06.2004
do
On Sun, 27 Jun 2004 22:20:44 +0200, "Setes" <se...@polbox.com>
wrote:

Dla ulatwienia: USA to duzy kraj....

P.Z.

stodola

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 20:36:2827.06.2004
do

> Mam pytanie, moze ktos z was wie ile kosztuje aktualnie zarejestrowanie
auta w USA ?

HTTP://WWW.GOOGLE.COM
zas nastepnie 48 dolnycn stanow ktore maja swoje wlasne urzedy d/s
komunikacji
nastepnie kilkanascie tysiecy firm ubezpieczeniowych

a co do USA.. jest to bezplatne,
rzad federalny nie pobiera bezposrednio od uzytkownika zadnych oplat podczas
rejestracji czy tez procedury ubezpieczenia jakiegokolwiek prywatnego
samochodu
jest troche samochodow z rejestracja US GOVERMENT, ale te sa oplacane przez
nas samych, podatnikow

Marcin

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 22:10:4427.06.2004
> [...]

> Witam,
>
> Mam pytanie, moze ktos z was wie ile kosztuje aktualnie zarejestrowanie
Odpowiem konkretnie - sama rejestracja na Florydzie kosztuje dokladnie $160.
To jest to co placisz w Auto Tag za wydanie tablic i otrzymanie Proof of
registration. Inna sprawa ze aby zarejestrowac atuo muisz wykupic
ubezpieczenie, ale jakie i za ile to juz twoja sprawa.

Marcin

Setes

nieprzeczytany,
28 cze 2004, 04:28:2528.06.2004