formularz rezygnacji z sdi

0 wyświetleń

krzych

nieprzeczytany,
12 kwi 2004, 12:16:2712.04.2004
do
Witam :)
Czy moglby mi ktos podeslac formularz rezygnacji z uslugi sdi? Ewentualnie
jakby ktos mial gotowe pismo na kompie to bym poprosil o podeslanie na
adres: kgr...@poczta.fm z gory serdecznie dziekuje
Pozdrawiam
Krzychu

januszek

nieprzeczytany,
13 kwi 2004, 00:45:0213.04.2004
do
krzych napisał(a):

> Czy moglby mi ktos podeslac formularz rezygnacji z uslugi sdi? Ewentualnie
> jakby ktos mial gotowe pismo na kompie to bym poprosil o podeslanie na
> adres: kgr...@poczta.fm z gory serdecznie dziekuje

Hmm... To rezygnować trzeba na jakims specjalnym formularzu? ;PPP

januszek

Seki Hope Tristan

nieprzeczytany,
4 cze 2004, 11:58:534.06.2004
do

Skladam rezygnacje z uslugi SDI. Tel: XXXXXX. Umowa nr XXXXX
Podpis

I to cale pismo jakie zglaszalem niedawno rezygnujac z SDI.

Seki | Hope | Tristan

Nowe wiadomości: 0