Dokąd przeniosła się Grupa ?

StaN

Witam!

...dokąd przeniosła się ta Grupa ...:)

Stefan

Użytkownik "StaN" <plas...@wp.pl> napisał w wiadomości
news:igvmig$v2f$1...@mx1.internetia.pl...

> Witam!
>
> ...dokąd przeniosła się ta Grupa ...:)
do roboty...
pozdr
Stefan

Dziadek

W artykule news:ih1p7o$n7d$1...@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Stefan z adresu <stos...@o2.pl> napisał(a):

Dobre :)

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

Stefan

Użytkownik "Dziadek" <dziad...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ih281s$tha$1...@news.onet.pl...
Jak tam zdrówko, Henryku?
w naszym wieku to możemy założyć grupę "co łykasz?"
pozdr
Stefan

Dziadek

W artykule news:ih4cmh$902$1...@inews.gazeta.pl,

niejaki(a): Stefan z adresu <stos...@o2.pl> napisał(a):

> Jak tam zdrówko, Henryku?

> w naszym wieku to możemy założyć grupę "co łykasz?"
> pozdr
> Stefan

He he, zdrówko dopisuje więc i łykam nie tylko "prochy" :-D
Czasem coś jeszcze do emeryturki dofilmuję, ale już tylko na umowę o dzieło
bo firmę zlikwidowałem.
Kupiłem sobie TV Panasonic TX-P42G20E , podłączyłem mu internet i siedzę
sobie w papuciach z piwkiem w łapie i oglądam z iplex.pl fajne filmy , no da
się żyć, oby jak najdłużej bo właśnie mi leci 71 zima :)

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek