Wyskakujace reklamy we flashu

0 wyświetleń

Przemo

nieprzeczytany,
6 lis 2003, 05:45:046.11.2003
do
Witam
Czy ktos moze mi podpowiedziec jak zrobic cos takiego jak nieraz spotyka sie
na wirtualnej polsce czy onecie ze wyskakuje reklama we flashu ktora mozna
zamknac klikajac na X ale nie jest ona w oknie tylko jakby na osobnej
warstwie?

Pozdrawiam
Przemo

pito

nieprzeczytany,
6 lis 2003, 10:51:306.11.2003
do

no wiec robi sie je na osobnej warstwie z przezroczystym tlem :)
pito
trzydewizje ~temporary http://pepperoni.fm.pl/pito/
(remove NOSPAM from address)

Przemo

nieprzeczytany,
6 lis 2003, 11:04:476.11.2003
do

> no wiec robi sie je na osobnej warstwie z przezroczystym tlem :)
> --
bylbym wdzieczny za jakis przyklad (moze link do stronie gdzie znajde opis
czegos takiego)
A druga sprawa jak zrobic animacje flasha z przezroczystym tlem?

Pozdrawiam
Przemo

Galaza

nieprzeczytany,
6 lis 2003, 12:35:016.11.2003

http://www.transparent.ag.bocznica.org/
--
pzdrv.
galaza

Przemo

nieprzeczytany,
6 lis 2003, 14:35:226.11.2003
do

> http://www.transparent.ag.bocznica.org/
> --

Najwspanialsze w naszym kraju jest to ze mamy tu tylu nieomylnych
wszystkowiedzacych geniuszy (ciekawe tylko czemu w takim razie mamy taki
kryzys?)

Przemo

Morowiec

nieprzeczytany,
6 lis 2003, 16:19:586.11.2003
do
Ja mam podobne pytanko. Zrobilem cos takiego wszytko gra. Tylko ze jak
odpale to pod inna przeladarka niz IE to lipa tlo jest biale. Adres stronki:
http://www.if.pw.edu.pl/~morowiec/index.htm
Na razie w budowie

Z gory dzieki za odpowiedz

Pozdrawaim Bartek

Marek K

nieprzeczytany,
6 lis 2003, 22:20:166.11.2003
do

Przez leni ktorzy nie korzystaja z googli i zawracaja d...e tym ktorzy
cos rzeczywiscie robia

Marek

nlc

nieprzeczytany,
7 lis 2003, 02:03:437.11.2003
do
> Ja mam podobne pytanko. Zrobilem cos takiego wszytko gra. Tylko ze jak
> odpale to pod inna przeladarka niz IE to lipa tlo jest biale.

a znasz chociaz podstawy javascript?? jesli tak to wiesz, ze rozne
przegladarki roznie interpretuja warstwy.

biesior

nieprzeczytany,
7 lis 2003, 18:11:177.11.2003
do
> zamknac klikajac na X ale nie jest ona w oknie tylko jakby na osobnej
> warstwie?

sam sobie odpowiedziałeś - warstwy w htmlu - czytaj

Przemo

nieprzeczytany,
8 lis 2003, 12:04:528.11.2003
do

> Przez leni ktorzy nie korzystaja z googli i zawracaja d...e tym ktorzy
> cos rzeczywiscie robia

Od takich sie raczej zaczyna wszystko, a kończy sie przez takich ktorym
szkoda czasu pomoc innym ale nieszkoda czasu by prawic madrosci prosto z
......... i pokazywac swoje wlasne samozadufanie w sobie.

Przemo

Marek K

nieprzeczytany,
8 lis 2003, 13:13:088.11.2003
do
Przemo wrote:
> [...]
> ktorym szkoda czasu pomoc innym ale nieszkoda czasu by prawic
> madrosci prosto z ......... i pokazywac swoje wlasne samozadufanie w

Koniec karmienia trolli

Marek

Morowiec

nieprzeczytany,
12 lis 2003, 04:16:4712.11.2003
do
> a znasz chociaz podstawy javascript?? jesli tak to wiesz, ze rozne
> przegladarki roznie interpretuja warstwy.

Problem w tym ze wlasnie srednio. A czy moglbys mi podac jakis sposob jak to
poprawc, lub zribc inaczej coby chodzilo tez w innych przegladarkach? Bede
Ci ogromnie wdzieczny

Pozdrawiam Bartek

Nowe wiadomości: 0