PRACOWNIK DZIAŁU REKLAMY

agnieszk...@okaypolska.pl

OKAY POLSKA Sp. z o. o.
Firma OKAY Polska Sp. z o.o. od ponad trzynastu lat z powodzeniem
zajmuje się sprzedażą artykułów gospodarstwa domowego i sprzętu RTV.
Przez ten czas zdobyła silną pozycję na rynku czeskim i słowackim.
Obecna ekspansja obejmuje Polskę i Austrię.
Do pracy w Centrali - Katowice poszukujemy kreatywnej, zorientowanej
na zadania osoby na stanowisko:
Pracownik Działu Reklamy
Nr. Ref. RKL/07

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

-koordynowanie i realizację projektów marketingowych
-opracowywanie skutecznych nośników reklamy służących kreowaniu
wizerunku firmy na rynku
-ścisła współpraca z Działem Zakupów i Sprzedaży
-obserwacja konkurencji ( ceny, sprzedaż, działania promocyjne)
oraz przeprowadzanie analiz rynkowych
-utrzymywanie kontaktów z mediami, agencjami, drukarniami

Czego oczekujemy:
-praktycznej znajomości zagadnień z zakresu marketingu, reklamy,
promocji
-minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku
-bardzo dobrej znajomości pakietu Office w szczególności programów
Excel, Outlook
-umiejętności koncepcyjno-analitycznych
-samodzielności i kreatywności w wykonywaniu powierzonych zadań
-prawa jazdy kat. B
-dodatkowym atutem będzie znajomość programów graficznych Illustrator,
Photoshop

Co oferujemy :
-pracę w młodym i dynamicznym zespole
-stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-możliwość poszerzania kompetencji zawodowych
-atrakcyjne warunki wynagrodzenia

Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o
przesłanie swoich dokumentów aplikacyjnych wraz ze zdjęciem
opatrzonych nr referencyjnym RKL/07
do 11.05.2007 r. na podany niżej adres:

okay.pr...@okaypolska.pl