Poszukuje Pracy Dorywczej

Krzysztof Szymkiewicz

Witam mieszkam w łodzi i poszukuje pracy doeywczej, jeśli ktoś może pomóc to
dajcie znać:)
Pozdrawiam

Damian 'legion' Szuberski

On 2006-09-15, Krzysztof Szymkiewicz wrote:
> Witam mieszkam w łodzi i poszukuje pracy doeywczej, jeśli ktoś może pomóc to
> dajcie znać:)
tobie już nic nie pomoże... ale na dobry początek zacznij rozróżniać
pomiędzy wyrazem "oferowana" a "szukana".

--
Damian Szuberski

zmarekz

A ja mam dla ciebie propozycje ;) skor mieszkasz włodzi a nie w Łodzi to
zainwestuj w wędke lub sieć (ale taką do ryb bo internetowa już pewnie masz)
i dalej na połów.
Pozatym ubierz się ciepło - zima idzie i duże wiatry są na morzu.