Damy prace w Warce

Stowarzyszenie Na Rzecz Dzieci i Osob Niepelnosprawnych Tecza

Stowarzyszenie Na Rzecz Dzieci i Osób Niepełnosprawnych "TĘCZA" w Warce
POSZUKUJE PRACOWNIKÓW DO WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ:
- INSTRUKTORÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ (wykształcenie wyższe/średnie - studium
terapii zajęciowej)

- PRACOWNIKA SOCJALNEGO ? ETATU (wykształcenie wyższe/średnie - studium prac
socjalnych)

- Rehabilitanta ? ETATU (wykształcenie wyższe/średnie medyczne kierunkowe -
fizjoterapia)

- Księgową 1/2 etatu (wykształcenie wyższe/średnie)

Dokumenty - CV i list motywacyjny prosimy wysyłać na adres 05-660 WARKA Oś.
35-lecia 6/28 telefon kontaktowy (0-48) 667-27-20 do 8 XII 2006 r.

Więcej pod adresem www.tecza.aq.pl w dziale przetargi,ogłoszenia - oferty
można kierować też na adres email: tecza...@o2.pl > t e c z a _ p r a c a
@ o 2 . p l

Aral

E, już myślałem że przy produkcji piwa.. :(

MP

Użytkownik "Aral" <carg...@gmail.com> napisał w wiadomości

E, już myślałem że przy produkcji piwa.. :(

Idiota.

Słusznie Lem mówił, że nie zdawał sobie sprawy ze skali głupoty ludzkiej
dopóki nie zaczął korzystać z Internetu.

MP

Piotr

MP napisał(a):

Sam jestes idiota.
Tez myslalem ze chodzi o piwko.

KubaKv

Piotr napisał(a):
A jakby ktoś powiedział, że da pracę w Żywcu? Albo Tychach? Też by Ci
się skojarzyło?

A jakby ktoś powiedział, że da pracę w Sromach?

--
Kuba Kwiatkowski

[GG: 3758971 ]
[tlen: kubakv ]
[Jabber: kub...@jabber.aster.pl]

Aral

KubaKv napisał(a):

> A jakby ktoś powiedział, że da pracę w Żywcu? Albo Tychach? Też by Ci
> się skojarzyło?

Wyluzujcie, musicie być tacy poważni zawsze?

MP

Użytkownik "Aral" <carg...@gmail.com> napisał w wiadomości

Dowcip jest wtedy gdy u innych powoduje śmiech a nie tylko u autora.

MP