Masz juz dosc pracy na etacie?

mlm

Masz juz dosc pracy na etacie?

Nowa firma wchodzaca na rynek Polski poszukuje wspolpracowników,
chcących uczestniczyc w budowie struktur firmy.

AS

orzes...@o2.pl

DM

Użytkownik "mlm" <a...@oki.pl> napisał w wiadomości

Tepy jelopie spamerze! ktos kto ma etat w dobrej firmie, nie zrezygnuje dla
jakiejs firmy krzak, ktora reklamujesz.

Piotr Chmielewski

BTW:
Oto firma ktora promuje ten troll:
http://reps.acneuro.com/ACN-Europe_files/pl/landing/index.html
a tutaj sa jakies zasady wg. których teoretycznie maja dzialac
"przedstawiciele":
http://reps.acneuro.com/ACN-Europe_files/pl/landing/PL/PDF/4568PL.pdf

Pzdr
Piotr

mlm

to nie sa zasady wedlug ktorych maja dzialac przedstawiciele dziecinko...
pomyliles sie.

sa to wytyczne dotyczące promowania programu ACN Szansa na terenie Polski w
czasie poprzedzającym okres przed wejściem firmy na rynek

Użytkownik "Piotr Chmielewski" <kreci...@tlen.pl> napisał w wiadomości

mlm

skoro masz dobra prace na etacie, to nikt Ci nie karze z niej rezygnowac...
jezeli bedziesz chcial, to zrobisz to, jezeli nie, to nie.... gratuluje,
trzymaj sie stolka rekami i nogami...

ja oferte kieruje do osob, ktore maja nieciekawa prace na etacie :)

pozdrawiam Cie moj najlepszy kolego....

i przypominam: KAŻDY MIERZY SWOJĄ MIARKĄ

(skoro nazywasz mnie tepym jelopem, to znaczy, ze jestes taki sam.
:))))))))))))))))))

Jan

> Masz juz dosc pracy na etacie?

Nie. Mam juz dosc twoich ogloszen...

mlm

a wiec nie otwieraj ich i nie czytaj \

Użytkownik "Jan" <no...@no.spam> napisał w wiadomości

mlm

tak poza tym :

Nie oferuje "szansy" w stylu "Latwa praca, szybki zarobek?" NIE U MNIE !
Nie oferuję kariery i wielkich pieniedzy w 2 tygodnie !!! To niemożliwe.

Mam realną propozycję pod warunkiem, że jesteś osobą zorganizowaną, aktywną,
ambitną, a Twoim celem jest niezależność i stabilność finansowa w dłuższym
okresie czasu.

Chcesz uczestniczyc w projekcie? Prosze bardzo. Jezeli nie - to nie
przeszkadzaj innym.

Poszukuję konsultantów/partnerów chcących współpracować z wchodzącą na rynek
Polski firmą działającą w systemie MLM. Firma posiada wyprobowaną już w 18
krajach strategię sprzedaży, która gwarantuje sukces.

Chcesz dać sobie szansę zarobienia pieniędzy. Zrealizuj marzenia. Tylko
pamiętaj! Będziesz musiał pracować! Pieniądze z nieba nie spadają!

Co mam dla Ciebie? Prowizje bezpośrednie za pozyskanie klientów oraz dochód
pasywny w postaci procentu dochodu, jaki firma comiesięcznie będzie
uzyskiwać z pozyskanych przez Ciebie klientów

Nie musisz mieć doświadczenia, lecz jeśli działałeś już w strukturach MLM,
będzie Ci o wiele łatwiej. A gdy jesteś nowicjuszem przejdziesz odpowiednie
szkolenie.

Miej wpływ na swoją przyszłość, wyzwól potęgę możliwości budując swoją grupę
współpracowników bądź klientów, stwórz możliwości zarobku i osiągnij
mistrzostwo.

Jak tego dokonać? Wyślij do mnie choćby pusty e-mail na adres
orzes...@o2.pl

Przybliżę Ci profil firmy oraz możliwości jakie będzie oferować już niebawem
na rynku polskim. Czy już wiesz, co chcesz robić w przyszłości?

pozdrawiam i czekam na Twoj list

AS

orzes...@o2.pl

Piotr Chmielewski

Dziecinka to sam jestes, a raczej kawal szczyla,
sadzac po Twoim zachowaniu na grupach.
Ciekawe czy Twoj spam jest zgodny z wytycznymi
firmy, jak bede mial chwile to nie omieszkam
zadac pytanie.

Pzdr
Piotr

Łukasz 'LCF' Jagiełło

Bo zupa była za słona więc, Piotr Chmielewski nasmarował/a:

Jednym słowem kolejna akwizycja, z nową fajną nazwą <lol>.

--
*| __ _ ___ __ |*
*| / /_ / /__/ _/ I'm raving till the sweat drops has |*

JAD

Prosilem...
Nie karmic trolla (obojetnie, bagienny czy unikalny).
Btw:
mailto: orzes...@o2.pl
Chlopaki z tlena maja okres urlopowy niestety, dlatego ww. osobnika
rejestruje na wszelkich stronach p0rn, p2w itp. recznie.
Co i Wam polecam :)

DM

> recznie.
mozna jezdzic prawa reka ;>

po co zapisywac recznie jak sa do tego narzedzia.

Paweł Kowalczyk

> po co zapisywac recznie jak sa do tego narzedzia.

a jakie? :D bo nie chce mi sie googlac :)

--
Pawel Kowalczyk

JAD

> po co zapisywac recznie jak sa do tego narzedzia.
Bo zaden automat nie znajdzie wszystkich mozliwosci :>
A swoja droga raczej watpie, by wyzej wspominany (acz ozieble) osobnik z
gatunku trollus vulgaris zostal "przedstawicielem" tej firmy. A dlaczego?
Odsylam do regulaminu...

Marek

Kolejne dziadostwo podobne do Amway

Roman

Powiem tylko jedno czepiacie sie i nazywacie spamerami i.t.p. tylko tych
co proponuja wspólprace na zasadzie sprzedazy produktów MLM,ale swojego
wlasnego nosa nie widzicie a robicie sztuczny tlok ,ciekaw jestem czy inne
oferty tez tak krytykujecie i prokuratorami straszycie (tak jak to bylo w
moim przypadku, gdzie mozna by to zaliczyc do szantarzowania lub
zastraszania) masowymi srodkami przekazu.
Ogladalem rózne tematy oferowanej pracy ale z taka krytyka ludzi co
proponuja MLM to nie widzialem i nie widze nadal....
kolwiek niech dobrze czyta slowa obelg od ludzi atakujacych ogloszenia tylko
MLM a nie inne i notuje sobie to , a zapewne sie mu to przyda
(doswiadczenie wlasne :-) )

P.s Ciekaw jestem czy tak samo pisza do tych co reklamy na maila posylaja
firmy zaraniczne ,alo krzycza po tych co stoja przed super marketami i
kosmetyki oferuja w cenie 50zl (promocja) co po promocji kosztuja 200zl ???

Czesc i dziekuje za uwage :-) teraz pewnie znowu sie naczytam !!!!!!!!

Uzytkownik "Marek" <swam.plea...@gazeta.pl> napisal w wiadomosci

validator

Roman napisał(a):
Oprócz tego, że nic nie zrozumiałeś to jeszcze z ortografią kiepski Ci
idzie. Jedyna nadzieja w tym, że już wkrótce szkoła się zacznie i może
będziesz miał szansę uzupełnic braki w wykształceniu.

Venire

> Oprócz tego, że nic nie zrozumiałeś to jeszcze z ortografią kiepski
> Ci idzie. Jedyna nadzieja w tym, że już wkrótce szkoła się zacznie i
> może będziesz miał szansę uzupełnic braki w wykształceniu.

W szkole nie ma już nawet nadziei od kiedy w życie wejdzie tzw.
Giertychówka :]

A te ortoantygrafiki to zapewne dys-[wstaw_cokolwiek_czego_nieumiesz].

Ozetjot

Użytkownik "validator" <vali...@spamujcie.pl> napisał w wiadomości

> Oprócz tego, że nic nie zrozumiałeś to jeszcze z ortografią kiepski Ci
> idzie. Jedyna nadzieja w tym, że już wkrótce szkoła się zacznie i może
> będziesz miał szansę uzupełnic braki w wykształceniu.

No to moze kolego zaczniesz od siebie te nauki i przypomnisz sobie, ze
cytuje sie to co istotne, a reszte tnie.

Rysiek
/dane personalne na zyczenie i wyłacznie na priv/

validator

Ozetjot napisał(a):
A kolega z PiS-u, że z kontekstu lubi wyrywać?