PROJEKTANT J2EE - nr ref.: PP/08/UO - STAŁA - WARSZAWA

Małgorzata Wróblewska

Firma informatyczna ABG Ster-Projekt S.A. w Warszawie poszukuje
kandydatów na stanowisko:

PROJEKTANT J2EE - nr ref.: PP/08/UO

Obowiązki:
- Udział w pracach nad tworzeniem nowych i utrzymywanie istniejących
systemów informatycznych.
- Projektowanie komponentów i modułów systemów wg założeń analitycznych.
- Implementacja wg założeń projektowych.
- Współpraca z zespołem analitycznym i z zespołem testów.

Wymagania:
- Znajomość języka JAVA.
- Znajomość technologii JDBC.
- Znajomość XML, XSL.
- Znajomość technologii J2EE, między innymi:
- technologie Java Servlet, JSP, EJB;
- Java Aplet.
- Znajomość UML.
- Znajomość wzorców projektowych.
- Znajomość języka SQL.
- Doświadczenie w pracy z serwerem aplikacyjnym BEA WebLogic.
- Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku projektanta.
- Wymagana komunikatywność, doświadczenie w pracy zespołowej,
zaangażowanie i samodzielność.
- Znajomość angielskiego na poziomie umiejętności czytania i rozumienia
dokumentacji technicznej.
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne.

Mile widziane:
- znajomość SOA
- znajomość BEA WebLogic Integration

Oferujemy:
- Stałą pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
- Miłą atmosferę pracy.

Kontakt:
Firma: ABG Ster-Projekt S.A.
Adres: Al. Jerozolimskie 123a Millennium Plaza; 02-017 Warszawa,
CV proszę przesyłać na adres e-mail: m.wrob...@abg.com.pl

Do przesyłanej oferty proszę dołączyć oświadczenie:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997
r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)".