Programista ASP

zso...@o2.pl

HYPERmedia - agencja interaktywna poszukuje do pracy na stanowisko
programisty.

Tryb pracy: praca na caly etat w siedzibie spolki (Warszawa)

Forma zatrudnienia: wlasna dzialalnosc gospodarcza, umowa o dzielo

Wymagania:
- znajomosc ASP poparta doswiadczeniem
- znajomosc SQL poparta doswiadczeniem

Dodatkowym atutem bedzie:
- znajomosc http, xml, JavaScript
- znajomosc MsSQL lub MySql lub PostgreSql
- znajomosc AOLServer

Zakres obowiazkow:
- projektowanie aplikacji internetowych
- implementacja zaprojektowanych rozwiazan
- rozszerzanie funkcjonalnosci istniejacych systemow

Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie CV i listu motywacyjnego do
dnia
12.02.2007 na adres praca-pr...@hypermedia.pl

piotr

> HYPERmedia - agencja interaktywna poszukuje do pracy na stanowisko
> programisty.
>
> Tryb pracy: praca na caly etat w siedzibie spolki (Warszawa)
>
> Forma zatrudnienia: wlasna dzialalnosc gospodarcza

zdolni, w jednym zdaniu twierdzenie i zaprzeczenie ;)

Herakles

piotr wrote:

coś mi się zdaję, że gościu co się zgodzi na taką formę zatrudnienia podpada
pod przepisy nowej ustawy o działalności gospodarczej i w tydzień wywalczy
etat.