Wroclaw / Praca w projektach IT

Sopel

Poszukujemy osoby do wsparcia prac w projektach informatycznych.

Oczekiwania:

* znajomość relacyjnych baz danych,
* znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows NT / XP / 2000 / 2003,
* znajomość technicznego języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie
zaawansowanym,
* umiejętność zarządzania projektami
* znajomość i biegła obsługa MS Project 2003,
* osoba sumienna, kreatywna, bez nałogów, potrafiąca pracować w zespole,

Zadania:

* wsparcie wdrożenia projektu,
* przeprowadzenie / koordynacja testów,
* koordynacja / pisanie dokumentacji technicznej i projektowej,
* tworzenie analiz i raportów

Miejsce oraz wymiar pracy:

* Wrocław w 8 godzinnym wymiarze,
* rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie, umowa o dzieło,

Proszę o przysyłanie aplikacji na adres piotr....@wp.pl z tematem PRACA.

Piotr

sg

Dnia 02-01-2007 o 21:14:48 Sopel <pios...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

> zaawansowanym,
> * umiejêtno¶æ zarz±dzania projektami
> * znajomo¶æ i bieg³a obs³uga MS Project 2003,
> * osoba sumienna, kreatywna, bez na³ogów, potrafi±ca pracowaæ w zespole,
>
> Zadania:
>
> * wsparcie wdro¿enia projektu,

> * przeprowadzenie / koordynacja testów,
> * koordynacja / pisanie dokumentacji technicznej i projektowej,
> * tworzenie analiz i raportów
>
> Miejsce oraz wymiar pracy:
>

> * Wroc³aw w 8 godzinnym wymiarze,
> * rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie, umowa o dzie³o,

kolejny... znowu wysłać wszelkie informacje o sobie niewiadomokomu

kk

Użytkownik "sg" <al...@skynet.org.pl_without> napisał w wiadomości

> kolejny... znowu wysłać wszelkie informacje o sobie niewiadomokomu

A co wstydzisz sie?
Ostatnio tak sie wymadrzales na grupie biznas, czyzbys szukal pracy dla
swoich pracownikow.
To jest jedna z metod rekrutacji - nie ujawnianie firmy.
Poczytaj sobie w poradnikach HR dlaczego tak sie robi.

sg

Dnia 02-01-2007 o 23:13:06 kk <k...@kk.kk> napisał(a):

> U¿ytkownik "sg" <al...@skynet.org.pl_without> napisa³ w wiadomo¶ci

> A co wstydzisz sie?

nie, nie mam czego

> Ostatnio tak sie wymadrzales na grupie biznas, czyzbys szukal pracy dla
> swoich pracownikow.

:)

> To jest jedna z metod rekrutacji - nie ujawnianie firmy.
> Poczytaj sobie w poradnikach HR dlaczego tak sie robi.

no właśnie dlaczego? bo ma się w dupie przepisy? w tym ustawę o ochronie
danych osobowych? w dupie mam firmę, która na dzieńdobry proponuje mi
rozmowę na takich zasadach, że ma gdzieś przepisy, jaką mam pewność, że
potem nie będą do mnie też tak podchodzić jak do tych przepisów?
Mogę im conajwyżej wysłać CV bez adresu, telefonu, mogą dostać conajwyżej
mejla.

JC

Użytkownik "kk" <k...@kk.kk> napisał w wiadomości

> To jest jedna z metod rekrutacji - nie ujawnianie firmy.
> Poczytaj sobie w poradnikach HR dlaczego tak sie robi.

Jest to klasyczny przykład postkomunistycznego podejścia do relacji
pracodawca-pracownik. Kandydat na przyszłego pracownika ma powiedzieć o
sobie wszystko,a firma się zastanowi, czy powiedzieć mu chociaż, jak się
nazywa. Ciekawe, ile jeszcze lat minie, zanim przyjmie się u nas ten trend z
Zachodu, żeby pracodawca traktował pracowników i kandydatów jak partnerów i
na wstępie udzielał im wszystkich niezbędnych informacji (w tym wysokości
zarobków). Pomijając kwestie pragmatyczne (po co się chować przed kandydatem
ze swoją nazwą i warunkami pracy, jeśli po kilku etapach rekrutacji on i tak
się dowie i może wtedy powiedzieć:"sorry,ale dla Was/za taką kasę nie chce
mi się pracować"?-stracony czas firmy i kandydata), to chyba elementarne
zasady dobrego wychowania nakazują chyba pobierać informacje o człowieku z
pewną "wzajemnością".
Pozdrawiam
JC

Sopel

Użytkownik "JC" <xipe...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Czytam to co piszecie i zalamnka !
Skoro pisze ze praca jest na umowe zlecenie /o dzielo, to znaczy ze nie
proponuje etatu w firmie X.
Jezeli chodzi o prace, to jest to praca w duzych projektach w jednej z
najwiekszych firm w tym kraju. Nie chcialbym jednak przyjac do pracy takich
malkontentow jak Wy, ktorzy marudza ze tak malo, ze takie naciaganie, ble
ble ble nie znajac szczegolow oferty i warunkow pracy.
Zalezy mi na merytorycznej i sumiennej osobie do pracy.

Piotr

JC

Użytkownik "Sopel" <pios...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> takich malkontentow jak Wy, ktorzy marudza ze tak malo, ze takie
> naciaganie, ble ble ble nie znajac szczegolow oferty i warunkow pracy.

Ani mi nie zależy na tej pracy, ani nie marudzę, że mało, a szczegółów i
warunków nie znam, bo nie raczyłeś byłeś podać.

> Zalezy mi na merytorycznej i sumiennej osobie do pracy.

Osoba nie może być merytoryczna ;) Powodzenia, tak czy owak.

pzdr
JC