Dystrybutor

BPawel

Chciałbyś zarobić 5.000 - 15.000 na miesiąc? Żadne pieniądze na
rozpoczęcie nie są potrzebne. Będziemy szkolić. To jest zabawne,
proste i
zajmuje jedynie kilka godzin dziennie. Ustalasz własny rozkład.
Jeżeli
masz komputer i dostęp do Internetu, to jesteś gotowy do pracy.
Skontaktuj się pisząc na adres: mail-...@o2.pl , Podając
pracownik do
obsługi e-mail w wierszu tematu.

ArtG

http://www.program21.piwko.pl/

Użytkownik "BPawel" <mail-...@o2.pl> napisał w wiadomości

BPawel

Marzenie pracownika domowego spełniają się!!! Sensacyjne przychody.
Praca w
niepełnym wymiarze. Nie potrzebne żadnego kapitału. Wyślij e-mail o

bezpłatny raport do mail-...@o2.pl

Juzek Kocimientka

BPawel napisał(a):

Oferujesz udzial w piramidzie finansowej. W sensie wstydz sie i nie
oszukuj wiecej tylko wez sie do uczciwej roboty.

Juzek Kocimientka

ArtG napisał(a):

Cyt. ze strony:

PYT: Nic nie wiem o prowadzeniu własnej firmy, w jaki więc sposób
program Wasz program może mi pomóc? Nie mam ochoty zajmować się
podatkami i wczytywać się w gąszcz przepisów.

ODP: Działalność będziesz prowadził z domu. W odróżnieniu od tysięcy
innych firm, które co roku rozpoczynają działalność Ty nie potrzebujesz
żadnego doświadczenia do rozpoczęcia pracy i nie potrzebujesz zajmować
się biurokracją. Decydującym elementem jest Twoja chęć zarabiania
pieniędzy. W miarę upływu czasu i nabierania doświadczenia zorientujesz
się jak łatwo jest prowadzić tego typu firmę w porównaniu z uzyskiwanymi
dochodami i nakładem czasu. Jesteś Panem własnego czasu. Wypełnianie
papierków okaże się dużo prostsze w momencie, gdy zaczniesz zarabiać
duże pieniądze.

Koniec cytatu.

No niezłe FAQ skoro nie odpowiada na swoje własne pytania :D

Hint: taka działalność jest działalnością podlegającą opodatkowaniu.
Prowadzenie jej bez wiedzy Urzędu Skarbowego może bardzo szybko skończyć
się bardzo przykrymi konsekwencjami.

Kira

Re to: BPawel [27 Sep 2006 02:25:25 -0700]:

> Chciałbyś zarobić 5.000 - 15.000 na miesiąc?

http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

Kira

--
/(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
\o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

Kira

Re to: BPawel [27 Sep 2006 23:59:02 -0700]: