Grupos de Google ya no admite nuevas publicaciones ni suscripciones de Usenet. El contenido anterior sigue siendo visible.

Webdesigner - Programista (zdalnie)

Visto 0 veces
Saltar al primer mensaje no leído

Konrad Łęcki

no leída,
2 oct 2006, 4:56:502/10/06
Firma "10 Minut Marketing" poszukuje współpracownika na stanowisko
Webdesignera-Programisty. Praca ma charakter zdalny.

Wymagania:

- bardzo dobra znajomość HTML i PHP
- dobra znajomość Flasha i programów graficznych
- dobry zmysł estetyczny przy projektowaniu stron
- umiejętność instalacji sklepu internetowego, podłączenia domeny pod serwer
itp.
- stałe łącze internetowe

Obowiązki:

- tworzenie serwisów internetowych
- prace przy istniejących stronach (aktualizacje, przebudowa itp.)
- dyspozycyjność przy własnym komputerze 8h dziennie (poniedziałek - piątek)

Wynagrodzenie:

- w miesiącu próbnym prowizja od wykonanych zleceń
- po miesiącu próbnym stała comiesięczna pensja 1000zł brutto
- dla najlepszych możliwość awansu w przyszłości

Doświadczenie nie jest istotne, liczą się tylko umiejętności i
odpowiedzialne podejście do pracy. Oferty zawierające portfolio proszę
kierować na adres gr...@10minut.pl . W tytule wiadomości należy wpisać
"Webdesign - Imię Nazwisko". Ogłoszenie jest ważne do 7 października 2006r.

10 Minut Marketing
Tel. 0 22 357-12-57
www.10minut.pl

dude

no leída,
3 oct 2006, 0:41:323/10/06

> - w miesiącu próbnym prowizja od wykonanych zleceń
> - po miesiącu próbnym stała comiesięczna pensja 1000zł brutto

1000zł brutto - dziekuje - za tyle pracuj sobie sam po 8godz dziennie

Grzesiek

no leída,
3 oct 2006, 5:53:293/10/06
Użytkownik "Konrad Łęcki" <gr...@10minut.pl> napisał w wiadomości

> 10 Minut Marketing
> Tel. 0 22 357-12-57
> www.10minut.pl

Taka poważna firma a własna strona zbudowana na tabelach....
Standardy chyba są inne....
Chyba że o czymś nie wiem ...

Grzesiek

cashan

no leída,
3 oct 2006, 10:42:123/10/06

> Taka poważna firma a własna strona zbudowana na tabelach....
> Standardy chyba są inne....
> Chyba że o czymś nie wiem ...

Ales sie przyczepił akurat do tego ;)
Nie każdy musi w CSS dobrze robic :)
Zwłaszcza za 1000 pln brutto za msc...

cashan

dude

no leída,
3 oct 2006, 13:21:063/10/06

> Taka poważna firma a własna strona zbudowana na tabelach....
> Standardy chyba są inne....
> Chyba że o czymś nie wiem ...

Moze jakbys mial wieksze doswiadczenie w tworzeniu layoutow a nie
zachlysnal sie beztabelowymi layoutami to bys wiedzial, ze nie ma nic
zlego w stosowaniu tabel podczas tworzenia layoutow. A standardy to
mozesz sobie wrzucic miedzy bajki, bo w biznesie chodzi o szybkie
wdrazanie pomyslow a nie dopieszczanie kodu htmlowego zeby byl "ladny"
dla paranoikow od standardow

keczerad

no leída,
3 oct 2006, 14:21:563/10/06
dude napisał(a):

> wdrazanie pomyslow a nie dopieszczanie kodu htmlowego zeby byl "ladny"
> dla paranoikow od standardow

jeszcze jeden ktory swoim lenistwem obarcza innych "paranoikow"

--

keczerad

http://www.e-mo.com.pl
sklep w (X)HTML

red

no leída,
3 oct 2006, 17:10:313/10/06
dude wrote:
> ze nie ma nic
> zlego w stosowaniu tabel podczas tworzenia layoutow.

Generalnie to jest samo zło. Zwłaszcza dla "niegraficznych", a druga
sprawa przy drobnej zmianie... Ale co ty tam na ten temat...

> bo w biznesie chodzi o szybkie
> wdrazanie pomyslow

A skąd pomysł, że layout nietabelkowy wdraża się długo?

> dla paranoikow od standardow

Powiedz to producentom samochodów... albo śrubek chociażby.

--
_red ____ _ ____ ____ __ _

dude

no leída,
3 oct 2006, 23:19:233/10/06

> jeszcze jeden ktory swoim lenistwem obarcza innych "paranoikow"

Odezwal sie jeszcze jeden ekspert od standardow ...

dude

no leída,
3 oct 2006, 23:26:073/10/06
red napisał(a):

> Generalnie to jest samo zło. Zwłaszcza dla "niegraficznych", a druga
> sprawa przy drobnej zmianie... Ale co ty tam na ten temat...

Wiem na ten temat wiecej niz Ty przez cale zycie sie dowiesz. Nie
wszedzie layout bez tabelek sie nadaje i jest prosty do zmian. Ktos
naklad Ci glupot do glowy i potem wychodza podczas robienia stron

> A skąd pomysł, że layout nietabelkowy wdraża się długo?

A kto powiedzial ze dlugo??? Jak pisalem wczesniej nie wszedzie pasuje
layout bez tabelek.

> Powiedz to producentom samochodów... albo śrubek chociażby.

Nie myl pojec - nie mowie o producentach ani samochodow ani samolotow -
mowie o stronach. Ktos zginal kiedys przez zle napisana strone???

red

no leída,
4 oct 2006, 8:33:314/10/06
dude wrote:
> Wiem na ten temat wiecej niz Ty przez cale zycie sie dowiesz.

Ależ megalomania... już cie lubię pajacyku.

> Nie
> wszedzie layout bez tabelek sie nadaje i jest prosty do zmian. Ktos
> naklad Ci glupot do glowy i potem wychodza podczas robienia stron

Nooo, to podaj przykład, gdzie się nie nadaje.

> A kto powiedzial ze dlugo??? Jak pisalem wczesniej nie wszedzie pasuje
> layout bez tabelek.

Jak pisałem wcześniej - podaj gdzie się nie nadaje. "Jak gówno nie umie
pływać, to mówi, że woda za rzadka".

> Nie myl pojec - nie mowie o producentach ani samochodow ani samolotow -
> mowie o stronach. Ktos zginal kiedys przez zle napisana strone???

A czy pojęcie metafory jest ci znane?

Na przyszłość - spij w nocy, a nie pisz bredni.

Karol

no leída,
4 oct 2006, 9:31:414/10/06
Konrad Łęcki napisał(a):

> - dyspozycyjność przy własnym komputerze 8h dziennie (poniedziałek - piątek)
[...]

> - po miesiącu próbnym stała comiesięczna pensja 1000zł brutto

Buhahaha...
Jako klient nigdy bym nie zaufał firmie "10 Minut Marketing" wiedząc, że
zatrudnia "ekspertów" za 1000 zł BRUTTO. :]

Pozdrawiam, Karol

Radek N.

no leída,
4 oct 2006, 12:44:464/10/06
dude napisał(a):

No to pochwal się tym swoim doświadczeniem.
Pisząc, że w układach opartych o tabele nie ma nic złego - pokazujesz
zwyczajnie, że nie masz o tym zielonego pojęcia chłopcze.

--
Pozdrawiam - Radek N.

Damian 'legion' Szuberski

no leída,
4 oct 2006, 13:04:394/10/06
Nic złego to tony śmieci w postaci znaczników <tr> i <td> a wprowadzenie
zmian graniczy z cudem?

--
Damian Szuberski

keczerad

no leída,
4 oct 2006, 14:58:384/10/06
dude napisał(a):

> Wiem na ten temat wiecej niz Ty przez cale zycie sie dowiesz.

sentencja dla ciebie "wiem, że nic nie wiem"

Dalej

no leída,
5 oct 2006, 2:33:155/10/06
> Wiem na ten temat wiecej niz Ty przez cale zycie sie dowiesz. Nie
> wszedzie layout bez tabelek sie nadaje i jest prosty do zmian. Ktos
> naklad Ci glupot do glowy i potem wychodza podczas robienia stron

Mylisz się, CSS wszędzie jest sto razy łatwiejszy do zmian i we
wdrożeniu. Dla kogoś kto go zna, co bynajmniej nie wymaga doktoratu.

Myśle że nie masz pojęcia o czym mówisz. Proszę, pokaż nam że
się mylę.

cashan

no leída,
5 oct 2006, 11:10:595/10/06

>Mylisz się, CSS wszędzie jest sto razy łatwiejszy do zmian

1) watek sie zrobil NTG
2) CSS taki prosty wbrew pozorom nie jest, zwlaszcza gdy chcemy zeby bylo ok
na wszystkich przegladareczkach :)

cashanek

red

no leída,
6 oct 2006, 17:38:096/10/06
cashan wrote:
> 2) CSS taki prosty wbrew pozorom nie jest, zwlaszcza gdy chcemy zeby bylo ok
> na wszystkich przegladareczkach :)

Tak na serio to jak się chce to można :) Ale to przede wszystkim nie
można być oślepionym przez własną głupotę.

0 mensajes nuevos