Położenie okablowania w Jarocinie

Marcing

Zlecę położenie okablowania ( w korytkach plus gniazda) na obiekcie
przemysłowym plus biura.
Praca w Jarocinie. Ponad 200 gniazd.
Oczywiście jestem do dyspozycji aby zainteresowanym firmą pokazać
pomieszczenia itp. Chciałbym aby spotkania na terenie zakładu odbywały sie w
tym i przyszłym tygodniu.
Praca zaplanowana na koniec maja, czerwiec. Oczywiscie wszystko wcześniej
musi być juz uzgodnione
w ofertach proszę o podanie informacji czy wykonywali Państwo takie
instalacje (okablowanie w bud. przemysłowych) oraz orientacyjna cenę za
gniazdo (jeśli można taką podać)
W przypadku pytań jestem do dyspozycji. prosze o oferty na korn77 o2.pl