Research - zdalna

Marcin

Poszukuję 2 - 3 osób w charakterze researcherów. Do wykonania jest prosta,
ale trochę "benedyktyńska" praca polegająca na zebraniu ściśle określonych
danych z ofert znajdujących się na stronach www, których lista zostanie
dostarczona i wklepanie ich do arkusza kalkulacyjnego z pakietu Open Office.

Wymagane:
- dokładność
- skrupulatność
- odporność na monotonię pracy
- dużo wolnego czasu (dużo danych do zebrania w stosunkowo krótkim czasie)
- stały dostęp do komputera i stałego łącza
- posiadanie pakietu Open Office 2

Nieważne:
- wiek
- płeć
- miejsce zamieszkania
- stopień sprawności / niepełnosprawności, jeżeli nie wyklucza sprawnej
pracy przy komputerze

Rozliczenie na podstawie umowy - zlecenia / umowy o dzieło / faktury VAT.
Dane muszą być zebrane do końca stycznia, rozliczenie nastąpi w pierwszych
dniach lutego.

Zainteresowanych proszę o kontakt: m.ma...@barman.com.pl. Proszę o
napisanie kilku słów o sobie, stopniu "obycia" z komputerem, swojej
dotychczasowej pracy lub nauce, miejscu zamieszkania. Proszę nie przesyłać
listów motywacyjnych. Testem decydującym o zleceniu pracy będzie zebranie
danych z dostarczonej listy 10 adresów stron www i wklepanie ich do
dostarczonego arkusza kalkulacyjnego. Dostarczona zostanie również
instrukcja, jak wypełniać arkusz, na co zwracać szczególną uwagę, a co
pomijać. Liczy się skrupulatność i szybkość. Najdokładniejszej osobie
zostanie zaproponowana stała współpraca polegająca na stałym monitorowaniu
rynku i aktualizacji bazy ofert.

Arek

> [...]
> kalkulacyjnego. Najdokładniejszej osobie zostanie zaproponowana stała
> współpraca polegająca na stałym monitorowaniu rynku i aktualizacji bazy

Tak... kazdemu dacie inny zestaw linków, ktoś biedny to wklepie a wy
powiedziec dziekuje;D
Nie piszesz nawet nic na temat zarobkow, wysokie, niskie? Pewnie wysokie co?

radekdu

witam
studiuje socjolgie i pracuje w wywiadowni gospodarczej. zajmuje sie
analiza rynku - zbieram informacje o firmach i tworze pole rynku
konkurencji dla nich. Znam dobrze ms office, open office.
Jestem zainteresowany ogloszeniem Pana. Prosze o kontakt i szczegóły
współpracy.
pozdrawiam radek

Dito

Użytkownik radekdu napisał:

> Jestem zainteresowany ogloszeniem Pana.

Zabrzmiało jak apel chłopa co by Pan nie orał nim pola ;)
Szczegółowe zapytanie lepiej wysyłać na priv, nie na grupę.

--
Pozdrawiam Dito,
http://polonian.co.uk - seriws informacyjno-uslugowy dla Polakow w

radekdu

> Zabrzmiało jak apel chłopa co by Pan nie orał nim pola ;)
> Szczegółowe zapytanie lepiej wysyłać na priv, nie na grupę.

thanks Dido
nie wpadl bym sam na to.
posty takie jak Twoj nadaja zyciu sens.
pozdro

validator

radekdu napisał(a):
Cytuję - "Zainteresowanych proszę o kontakt: m.ma...@barman.com.pl."
Nie zauważasz czegoś w tym zadaniu?
A Dido jak najbardziej mam rację.

radekdu

A czy ja coś powiedziałem?
Pomyliłem sie, niedoczytałem tego emaila, po prostu odpisalem tuż po
zalogowaniu się, bo miałem mało czasu.
Co jeszcze moge dla Was zrobić?
pozdrawiam w niedzielne popołudnie

Arkadiusz Dymek

radekdu wrote:

> A czy ja coś powiedziałem?
> Pomyliłem sie, niedoczytałem tego emaila, po prostu odpisalem tuż po
> zalogowaniu się, bo miałem mało czasu.
> Co jeszcze moge dla Was zrobić?

Wyluzować trochę. Gdybyś potem nie sprawdził jeszcze raz i nie wysłał
gdzie trzeba, to byłbyś wdzięczny, że ktoś Ci zwrócił uwagę. A
uszczypliwości - trochę humoru :)

pozdrawiam,
Arkadesh