Duży projekt do realizacji ! - Tylko poważne oferty

Camel

Jesteśmy zainteresowani poważną firmą realizującą duże zlecenia
w zakresie tworzenia oprogramowania.
Portfolio prosimy przesyłać na email ka...@superbest.pl wraz z
numerem kontaktowym oraz adresem email.

A co konkretnie jest do zrobienia ? Baza danych, program CAD czy jeszcze coś
innego ?

Michał Zaborowski

Camel napisał(a):

> Jesteśmy zainteresowani poważną firmą realizującą duże zlecenia
> w zakresie tworzenia oprogramowania.

Znaczy - np. 200 developerów pracujących przez 5 lat?

> Portfolio prosimy przesyłać na email ka...@superbest.pl wraz z
> numerem kontaktowym oraz adresem email.

Ogólnie to jest tak, że jak się oczekuje od kogoś poważnego
traktowania warto uchodzić za kogoś poważnego...
Usługi / Usługi Internetowe - trochę śmiechu było...

Polecam zmienić "Ruby on Nails" na "Ruby on Rails". No i
MYSSQL - chyba bym wywalił, bo z "twarzy całkiem podobne
do nikogo". No i FRAMEWORK - też proszę wywalić. Na stronie
powinny znajdować się rzetelne informacje a nie kilka
zasłyszanych terminów...

Michał Zaborowski (TeXXaS)

Tomek

Camel napisał(a):

"... protokuł zabezpieczania "

nie ma to jak sobie wyrobić opinię jednym słowem :-)

--
Tomek

Aral

Michał Zaborowski napisał(a):

> [...]
> do nikogo". No i FRAMEWORK - też proszę wywalić. Na stronie
> powinny znajdować się rzetelne informacje a nie kilka

A ich strona to szablon kupiony na http://www.templatemonster.com/ ;)
Pamiętam dokładnie bo bardzo mi się podobał, szkoda że nie mam
już linka.
Gorzej wstawić swojego logotypu nie mogli. :)

Aral

Camel napisał(a):

> Jesteśmy zainteresowani poważną firmą realizującą duże zlecenia
> w zakresie tworzenia oprogramowania.

HA HA HA HA Zobaczcie źródło ich strony.
Frajerzy próbują oszukać wyszukiwarki trickami sprzed 10 lat :)

> HA HA HA HA Zobaczcie źródło ich strony.
> Frajerzy próbują oszukać wyszukiwarki trickami sprzed 10 lat :)

Ha ha ha ha...

żałosna ta strona ;)

Piotr Hosowicz

Buahaha ... Ależ rzeźba w klocku ...

--
- Czy jest cukier w kostkach ?
- Nie ma.

Kuroi Bonza

Dnia 18-01-2007 o 15:02:47 m <lubi...@wp.pl> napisał(a):

> A co konkretnie jest do zrobienia ? Baza danych, program CAD czy jeszcze

> co¶
> innego ?
moze wlasnie swoja strone chca przerobic i potrzebuja kogos kto sie zna? ;)

Kuroi Bonza
pager 0642299084

NIE GÓDŹ SIĘ NA PRZECIĘTNOŚĆ! http://www.samodoskonalenie.com

Aral

Kuroi Bonza napisał(a):

> moze wlasnie swoja strone chca przerobic i potrzebuja kogos kto sie zna? ;)

Nie mogą jej przerobić, to szablon kupiony na templatemonster.com
Może gdyby kupili pełną wersję w co wątpię, dostali by pliki
źródłowe.

budyń

> Polecam zmienić "Ruby on Nails" na "Ruby on Rails". No i

Nie znasz się, to jest fork opracowany przez fakirów ;-)

--
29% wszelkich danych statystycznych zostało wymyślone na poczekaniu.

user.k...@gmail.com

On 18 Sty, 14:49, "Camel" <k...@superbest.pl> wrote:
> Jesteśmy zainteresowani poważną firmą realizującą duże zlecenia
> w zakresie tworzenia oprogramowania.

> Portfolio prosimy przesyłać na email k...@superbest.pl wraz z

> numerem kontaktowym oraz adresem email.

a Wy jestescie powazni?

Aral

On Jan 24, 5:01 pm, user.kowal...@gmail.com wrote:
> a Wy jestescie powazni?

Wow, ale nam dojebałeś. Poszło nam w pięty nie ma co :)

keczerad

Aral napisał(a):

jak profesjonalna firma robi cala strone we flashu to ja juz im
podziekuje, nie wpominajc uzycia diva i tabelki zeby strona byla na
srodku ehhh ci profesjonalisci.

--

keczerad

http://www.e-mo.com.pl
sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT