obsluga biura [warszawa]

Jim

Poszukujemy osoby do pracy w biurze.
Wymagania: znajomość obsługi komputera (word, exel, internet), urzadzeń
biurowych, wykształcenie minimum średnie, komunikatywność, otwartość.

Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie cv na adres: ba...@op.pl

--
FHU Bahia.
ba...@op.pl

Maciej Friedel

On 02/11/07 Jim wrote:

> Poszukujemy osoby do pracy w biurze.
> Wymagania: znajomość obsługi komputera (word, exel, internet),
urzadzeń
> biurowych, wykształcenie minimum średnie, komunikatywność, otwartość.

Jak zwykle warsiawiak nie napisal gdzie :P

--
tyt

samodoskonalenie.com

napisal: "w biurze" :)))
A przeciez oczywiste jest, ze jedyna prawdziwe "biuro" moze byc w Stolycy
;))))

Dariusz
http://www.szkolenia.samodokonalenie.com

Michał Zaborowski

samodoskonalenie.com napisał(a):

> napisal: "w biurze" :)))
> A przeciez oczywiste jest, ze jedyna prawdziwe "biuro" moze byc w
> Stolycy ;))))

Może mi się w oczach miesza, ale chyba w tytule jest
wpisane "[warszawa]". Z małej litery, ale jest...

Wypadałoby przeprosić...

Michał Zaborowski (TeXXaS)

samodoskonalenie.com

> Może mi się w oczach miesza, ale chyba w tytule jest
> wpisane "[warszawa]". Z małej litery, ale jest...
>
> Wypadałoby przeprosić...

No fakt! Jest! Ale z malej litery i niewielu przez to zauwazylo ;)
To ja sie pierwszy kajam: nie zauwazylem :(

Maciej Friedel

On 02/12/07 samodoskonalenie.com wrote:

> napisal: "w biurze" :)))
> A przeciez oczywiste jest, ze jedyna prawdziwe "biuro" moze byc w
Stolycy

hehe a ja slepy nie widzialem ze w temacie jest warszawa :)

--
tyt