Google Grupper støtter ikke lenger nye Usenet-innlegg eller -abonnementer. Historisk innhold er fortsatt synlig.

Zlecenie ActiveX lub Flash

Sett 0 ganger
Hopp til første uleste melding

APLIN

ulest,
14. mars 2007, 10:21:1714.03.2007
til
Witam,

Mam zlecenie napisania dość prostej kontrolki ActiveX lub Flash, która
miałaby za zadanie przechwycić "rysunek" dokonany na niej myszką i
przekazać go w odpowiedniej formie (np. zakodowany base64) do formularza
na stronie na której kontrolka jest umieszczona. ActiveX z pewnością
sobie z tym poradzi, Flash - nie wiem, czy to jest możliwe. Problem
polega na tym, aby kontrolka sprawiała jak najmniej problemów
użytkownikowi (ArtiveX trzeba instalować, podpisywać, itp.)

Chętne osoby proszę o przesłanie propozycji (czasowo - cenowych) na
adres: bi...@aplin.pl

Sprawa pilna.

pozdrawiam,
Wojciech Nowogrodzki