Programista Python / Cala Polska

Cartalia

Firma poligraficzna Cartalia.com poszukuje programisty Pythona do
wsparcia rozwoju systemu do zarządzania firmą (system oparty o
protokół HTTP i przeglądarkę WWW). Wymagamy znajomości następujących
zagadnień:

- Python
- Linux / Unix
- SQL
- HTML
- Doświadczenie z protokołem HTTP: CGI / CherryPY / Zope / ...

Mile widziana będzie znajomośc następujących zagadnień:

- obsługa CVS lub SVN
- umiejętność czytania diagramów UML
- administracja Linuxem

Oferujemy:

- forma współpracy: umowa o dzieło
- możliwość pracy zdalnej
- poznanie "od środka" projektu opartego o lekkie metodyki projektowe

Prosimy o przesłanie CV + LM (w formacie TXT lub HTML lub PDF) oraz
wybranych fragmentów źródeł programów swojego autorstwa (kilka plików
spakowanych w formacie TGZ) na adres:

praca-200608 (at) cartalia.com

--
Cartalia.com

the dude

brzmi interesująco.... ale już współpracowałem z takimi firmami co pozwalają
"od środka" poznać coś... nie miłe wspomnienia...