Architekt Rozwiązań .Net ( Solution Developer) Katowice

Workexpress

Sep 6, 2006, 11:44:52 a.m.2006-09-06
Jesteśmy Biurem Doradztwa Personalnego, które dostarcza
przedsiębiorstwom szeroki zakres usług z obszaru Zarządzania
Zasobami Ludzkimi.
Dla naszego Klienta renomowanej firmy z branży IT poszukujemy osób na
stanowisko:

Architekt Rozwiązań .Net ( Solution Developer)
Nr. ref. 86/15/ AR

Wymagania:

Wykształcenie wyższe;
Min. 2 doświadczenie w pracy w projektach informatycznych -
projektowanie aplikacji/ rozwiązań w technologii .Net, J2EE;
Umiejętność projektowania architektury aplikacji wielowarstwowych i
modułów funkcjonalnych złożonych rozwiązań z wykorzystaniem
elementów metodyki UML;
Znajomość metod budowania oprogramowania;
Umiejętność szacowania czasochłonności prac programistycznych;
Umiejętność kierowania zespołem programistów (także pracujących
zdalnie i podwykonawców);
Znajomość technologii informatycznych: platforma .Net, system baz
danych MS SQL,
Znajomość narzędzi programistycznych: MS VisualStudio;
Umiejętność przygotowania dokumentacji projektowej i technicznej;
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;

Zakres obowiązków:

Analiza potrzeb klienta w zakresie technicznej architektury
rozwiązania;
Przygotowanie technicznego projektu rozwiązań lub projektów
modułów funkcjonalnych;
Współpraca z kierownikiem projektu w zakresie wyceny kosztów i
czasochłonności implementacji rozwiązań;
Współpraca z zespołem analityków biznesowych w zakresie
przygotowania projektu;
Współpraca z zespołem inżynierów systemowych i programistów przy
budowie rozwiązania - wsparcie programistów w zakresie wyboru metod
implementacji rozwiązań, kontrola zgodności z projektem technicznym
i wymaganiami klienta,
Wsparcie zespołu handlowego w procesie sprzedaży;,
Przygotowanie szkoleń technicznych dla użytkowników końcowych;

Dodatkowe informacje:

Możliwość wpływania na działalność firmy;
Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
Możliwość rozwoju i awansu pionowego;
Szkolenia;

Kontakt:
Aplikacje - CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny, podpisane
imieniem i nazwiskiem prosimy przesyłać na podany adres e-mail.
aleksa...@workexpress.pl. W temacie wiadomości proszę wpisać
numer referencyjny stanowiska.