Grupos de Google ya no admite nuevas publicaciones ni suscripciones de Usenet. El contenido anterior sigue siendo visible.

Warszawa/administrator sieci/etat

Visto 0 veces
Saltar al primer mensaje no leído

praca_wwa

no leída,
7 dic 2006, 5:59:327/12/06
Duza firma medialna w Warszawie poszukuje kandydata na stanowisko
administratora LAN/WAN i systemów Call Center

Wymagania dot. zatrudnienia administratora sieci Lan/WAN i systemów Call
Center

Główne obowiązki:
. administracja siecią LAN/WAN,
. administracja systemami call center,
. administracja serwerami Linux.

Kwalifikacje
. Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
. Znajomość konfigurowania następujących urządzeń/usług sieciowych
(hierarcha urządzeń/systemów od najważniejszego):
. Firewalle (znajomość rozwiązań CISCO PIX będzie dodatkowym atutem),
. Switche routujące (znajomość konfiguracji switchy routujących CISCO 3550
oraz routingu dynamicznego będzie dodatkowym atutem),
. konfiguracja i monitoring tuneli IPSEC
. znajomość zagadnień autentykacji TACACS, RADIUS (znajomość konfiguracji
serwera autentykacji CISCO Secure będzie dodatkowym atutem),
. Routery (znajomość konfiguracji routerów CISCO 26xx, 36xx, 17xx będzie
dodatkowym atutem)
. Znajomość rozwiązań IDS będzie dodatkowym atutem
. Znajomość konfiguracji urządzeń CISCO Aironet będzie dodatkowym atutem
. Znajomość rozwiązań call center:
. Znajomość zagadnień ACD, IVR, CTI
. Znajomość zagadnień związanych z telefonia IP będzie dodatkowym atutem,
. Znajomość zagadnień związanych z administracją serwerów Linux:
. Znajomość technik zabezpieczeń serwerów Linux
. Znajomość programowania w shellu
. Znajomość programowania w php będzie dodatkowym atutem
. Znajomość baz MySQL, Postgres będzie dodatkowym atutem
. Zdolności interpersonalne
. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
. Dyspozycyjność

Zatrudnionym kandydatom oferujemy:
. Dobre warunki pracy w dużej i stabilnej firmie
. Możliwość rozwoju zawodowego; szkolenia
. Dostęp do zasobów wspomagających pracę
. Pracę w młodym, profesjonalnym zespole
. Atrakcyjne wynagrodzenie

CV wraz z listem motywacyjnym prosze przesylac na adres email:
prac...@o2.pl do dnia 18.12.2006

prac...@o2.pl

no leída,
7 dic 2006, 6:43:547/12/06
[...]

Posted using Android Newsgroup Downloader:
.... http://www.sb-software.com/android

Dawid.Fe...@gmail.com

no leída,
8 dic 2006, 4:35:138/12/06

prac...@o2.pl napisał(a):

> Duza firma medialna w Warszawie poszukuje kandydata

(...)

Taka duuuża firma medialna, a własnego adresu e-mail nie ma??? Czy
"tylko" się go wstydzi???

Już widzę, jak wszyscy chętni, szczególnie z takimi
umiejętnościami, jakie są wymagane walą drzwiami i oknami...

Tomek P.

no leída,
8 dic 2006, 5:13:598/12/06
Dnia 08-12-2006 o 10:35:13 Dawid.Fe...@gmail.com
<Dawid.Fe...@gmail.com> napisał(a):

> (...)
>

> Taka duuuża firma medialna, a własnego adresu e-mail nie ma??? Czy
> "tylko" się go wstydzi???

A może _po prostu_ nie chce go ujawniać? Przyszło Ci to do głowy?

--
"Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
powołują się na osobisty z nim kontakt."

Łukasz 'LCF' Jagiełło

no leída,
8 dic 2006, 6:15:498/12/06
Bo zupa była za słona więc, Tomek P. nasmarował/a:

> A może _po prostu_ nie chce go ujawniać? Przyszło Ci to do głowy?

Nie powiemy jaka firma,
nie powiemy ile można zarobić,
nie powiemy czym będzie się pracownik zajmował,

ale za to chcemy wiedzieć wszystko o Tobie. Taaa to jest Polska.

--
*| / /_ / /__/ _/ I'm raving till the sweat drops has |*

0 mensajes nuevos