Pozycjonowanie zlece

p.k

Zlece wypozycjonowanie strony profesjonalnej firmie. (pozycjonowanie w
polskich i zagranicznych wyszukiwarkach)
Oferty z dotychczasowym dorobkiem oraz przyblizona cena uslugi
prosze przeslac na:

cwieta...@wp.pl

Zastrzegam sobie prawo do odpowiedzenia tylko na wybrane oferty.
Pod uwage beda brane tylko oferty z udokumentowanym dorobkiem!

jasc

p.k napisał(a) w wiadomości: ...

nie wiem naprawde, dlaczego zakladasz, ze jakas profesjonalna firma z
branzy SEO/SEM bedzie wysylac ofery kazdemu leszczowi ktory nie ma o tym
pojecia i jest na etapie darmowego maila.
Mozesz liczyc jedynie na amatorow lub desperatow :P

hint: kup sobie "pozycjonowanie" na allegro - za 14,99 ;-))

jasc

SOCAR

się przejmujesz. Pewnie nikt poważny do niego nie napisze, a oferty które
otrzyma uzna za profesjonalne. Zresztą śmieszna sprawa, bo prosi o wycene
nie podając kompletnie NIC co mogłoby do niej posłużyć. No chyba że to
ludzie z "WP" się tak reklamują :P

--
SOCAR

p.k

Pojecia jakies tam mam. Pozatym po to jest ta grupa zeby dawac tu
ogloszenia, tak?

Na nich zawsze mozna liczyc :)

Dziekuje, nie skorzystam

> [...]
> otrzyma uzna za profesjonalne. Zresztą śmieszna sprawa, bo prosi o wycene
> nie podając kompletnie NIC co mogłoby do niej posłużyć. No chyba że to

O tak, to byla darmowa reklama WP :)) Jak na to wpadles?

jasc

p.k napisał(a) w wiadomości: ...

>Pojecia jakies tam mam. Pozatym po to jest ta grupa zeby dawac tu
>ogloszenia, tak?

no dobra - hint2 :)
odpal Google, wpisz 'pozycjonowanie'; strony na gorze listy wynikow sa
tam wlasnie dlatego, ze sa dobrze wypozycjonowane - wejdz, poczytaj
troche teorii (opisu tej uslugi) - bedziesz wiedzial dokladniej czego
potrzebujesz i jak to zdefiniowac (okreslic konkretnie swoje potrzeby),
a i orientacyjne ceny tez tam czasem znajdziesz.

powodzenia,
jasc

SOCAR

Dnia Sat, 17 Mar 2007 12:39:07 +0100, p.k napisał(a):

> O tak, to byla darmowa reklama WP :)) Jak na to wpadles?

Widze że jesteś tak młody że ironi nie jesteś w stanie wyczuć.

--
SOCAR

p.k

> [...]
> potrzebujesz i jak to zdefiniowac (okreslic konkretnie swoje potrzeby),
> a i orientacyjne ceny tez tam czasem znajdziesz.

No i tu pies pogrzebany bo co na gorze w wyszukiwarce nie musi byc wcale
tym czego szukam, ot taki urok pozycjonowania. Dlatego szukam dobrych
fachowcow zajmujacych sie tym na stale i z tego utrzymujacych sie a nie
"chlopaczka" ktoremu udalo sie wypozycjonowac strone a ktory zmieni
dzialalnosc
za pare dni. Proponuje Ci samemu poogladac pierwsze strony po wpisaniu slowa
"pozycjonowanie". Pare z nich traci amatorka a w osiagnieciach maja albo
dziwne serwisy albo nic :).

Ale nic to, dzieki i za taka pomoc, bede szukac dalej

Andrzej W.

Użytkownik "SOCAR" <so...@iv.pl> napisał w wiadomości

> Widze że jesteś tak młody że ironi nie jesteś w stanie wyczuć.

A mi wydaje się, że załapał...

A.W.

jasc

p.k napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
albo
>dziwne serwisy albo nic :).
>Ale nic to, dzieki i za taka pomoc, bede szukac dalej

wiem, ogladam, bo sam sie pozycjonuje m.in. na to haslo i zblizone frazy
;)

Podstawowa zasada przy korzystaniu z wyszukiwarek: jesli chcesz dostac
'sensowna' odpowiedz - zadaj 'sensowne' pytanie;
zamiast "pozycjonowanie" wpisz np. "pozycjonowanie stron" - zamiast 13+
milionow wynikow dostaniesz 2+ milionow, mozesz zawezic wyszukiwanie
tylko do swojego miasta itp...

Poklikaj sobie na linki sponsorowane - jest ich troche - zadnego
'chlopaczka' nie stac na ten rodzaj reklamy.

Tak czy inaczej - przeanalizuj oferte i sprawdz portfolio - standard...

jasc