Łódź / Kierownik Oddziału / Praca stała

mackwall.com

Ogłoszenie z portalu www.mackwall.com :

Lider w swojej branży, potentat na rynku Polskim poszukuje do oddziału
w Łodzi kandydata na stanowisko
Kierownik Oddziału
Łódź (Nr. ref : KO-26-LDZ)
Do zadań Kierownika oddziału będzie należało :

- Współpraca z Dyrektorami oddziałów w całej Polsce

- Zarządzanie oddziałem.

- Pozyskiwanie strategicznych klientów.

- Realizacja planów.

- Zarządzanie zespołem pracowników (15- 20 osób)

- Dbanie o stan techniczny maszyn i urządzeń.

- Analiza rynku i działań konkurencji.

Od kandydatów oczekujemy :

- Wykształcenia min. średniego, preferowane wyższe techniczne.

- Umiejętności prowadzenia rozmów handlowych

- Kompetencji menedżerskich

- Dyspozycyjności.

- Zaangażowania.

- Umiejętności interpersonalnych.

- Prawa jazdy kat. B.

- Preferowani kandydaci z okolic Łodzi.

Oferujemy :

- Po okresie próbnym prowizja od zysku oddziału.

- Samochód, telefon, po okresie próbnym laptop.

Aplikację należy przesyłać na adres :

p...@mackwall.com

Koniecznie z dopiskiem : KO-26-LDZ

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji
procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych
Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Ozetjot

Użytkownik "mackwall.com" <in...@mackwall.com> napisał w wiadomości

> Ogłoszenie z portalu www.mackwall.com :
>

> Lider w swojej branży, potentat na rynku Polskim

jak na lidera to znajomość języka polskiego na poziomie raczej niskim
("rynku polskim" powinno być), poza tym potentat na rynku czego ?

> [...]

> - Realizacja planów.
>
> - Zarządzanie zespołem pracowników (15- 20 osób)
>
> - Dbanie o stan techniczny maszyn i urządzeń.

Wszystko pięknie, ale chyba wasze wymagania są zbyt wysokie; od zarządznia i
analiz do "
dbania o stan techniczny maszyn i urządzeń" ?

Ozetjot