Qubus Hotel - Szef Kuchni / Łódź / Praca Stała

mackwall.com

Ogłoszenie z portalu www.mackwall.com :

Qubus Hotel Sp. z o.o.
W związku z planowanym otwarciem nowego 3*** hotelu w Łodzi
poszukujemy osoby na stanowisko:
Szef Kuchni
Łódź (nr ref.: MC-SK-LD/06)

Wymagania:

- wykształcenie gastronomiczne
- minimum dwuletnie, udokumentowane doświadczenie
zawodowe na podobnym stanowisku w hotelu 3***,
- szeroka wiedza i praktyka w zakresie organizacji
przyjęć, bankietów,
- umiejętność organizowania pracy zespołu ludzi,
- znajomość obsługi programów pakietu MS Office.
- zorganizowanie i odpowiedzialność.

Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania prosimy o
przesłanie :
- listu motywacyjnego oraz CV ze zdjęciem do dnia: 20.11.2006 z nr
referencyjnym MC-SK-LD/06 w temacie wiadomości.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
Kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Wyślij aplikację na adres
pr...@qubushotel.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji
procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych
Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

sg

mackwall.com napisał(a):

to żeście mnie rozbawili, po jaką cholerę cv ze zdjęciem dla szefa
kuchni? no ale widziałem kiedyś nawet cv ze zdjęciem na stanowisko
operatora sprzętu w ciemni fotograficznej :)

--
Na wszystko skutecznie pomaga woda.
Dwie, trzy krople na szklankę wódki