Proponuje czysty udział

Roman

Trzeba robić tak, nie nastawiac się na jakieś duże pieniądze, ale założyć
sobie osobne konto i na to konto dorabiać klikaniem w maile, MLM,
surfbarami, zakładami sportowymi, programami partnerskimi itp. W sieci jest
sporo różnych metod zarabiania, a takie konto z miesiąca na miesiąc będzie
rosło. Tu nie zarobisz na utrzymanie rodziny, ale nie ruszając gotówki przez
dłuższy czas uzbiera się ładna sumka. Zajmować się tym należy w wolnych
chwilach, nie poświęcać temu całego swojego życia bo może być wielkie
rozczarowanie. Chociaż jak się do tego przyłożyć i pozyskiwać ludzi bo kazdy
z tych systemów zarobkowych głownie polega na pozyskiwaniu referali to można
z tego wyciągnąć nie złą kasę. z linków poniżej, Ty wybierasz , Ty kasiorkę
zgarniasz :-)
1. http://www.netkieszonkowe.com/index.php?refid=roman28

2. http://ProgramyPartnerskie.com/p.php?i=1&si=3&pid=996 - tutaj zgarniasz
juz kwote od 50zł wzwyż !!!! ,dlaczego ?? to poczytaj !

3. http://webSite.pl/?pid=91639

4. http://www.reklamypro.pl/pages/index.php?refid=1116

5. http://kasapionasa.com/pages/index.php?refid=jakub75

P.S
Tytlko oszczędzcie sobie komentarzy co do tego ogłoszenia bo szkoda
waszego czasu, gdyż wiem z życia ,że to komentują w sposób
niekulturalny,przezywają i wyzywają Ci którzy w to nie próbowali a by
chcieli kokosy zgarniać , gdyż w tym sposobie zarabiasz od jednego
kliknięcia 5gr, na dzień idzie wyciągnąc 3-4 zł z jednej firmy w przypadku
zapisania się do wszystkich proponowanych , policz ile razy więcej (leży
tyle dziennie na drodze? :-) )

pozdrawiam i zapraszam
do promocji 2zł za..........
jesteś zainteresowany? napisz : roman...@wp.pl podam szczegóły !

Radoslaw Krzyzan

http://cyber-girl.net:80/kup-pan-raport/

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Radoslaw Krzyzan, pl.communicator@radek <-- backwards !

Użytkownik "Roman" <roman...@wp.pl> napisał w wiadomości

Janse obrażac ci enie będe bo i po co. Ale powiem CI jedno że kiedyś tak
chciałem zarabiąć i cały swój wolny czas poświeciłem na klikanie w te linki
i banery zbierałem punkty które szły na moje konto a potem za 500 pkt miałem
dostawać 1 dolara. Niyby wszystko ok ale jak sie okazało przy wypłacie to
nie moge odebrac tych pieniędzy z konta bo nie jestem mieszkańcem danego
kraju w którym był ten bank a bank miał to zapisane w swoim statucie czy
czyś takim. Oczywiście bank był założony przez kogoś kto dostawał pieniadze
za to klikanie.
Więc udowodnij mi drogi że ty nie jestes takim naciągaczem

GaaD

a ja dodam od siebie, ze po 3 latach zabawy w ten tzw. "zloty interes"
zarobilem jakies 1,5 $, oczywiscie bez mozliwosci zaplaty, zas skrzynka
mailowa ktora byla rejestrowana w tych systemach jest co dzien zapelniana
spamem w kazdej postaci-od viagry i nigeryjczykow az po durne zlepki
angielskiego tekstu. nie likwiduje jej z 1 prostego powodu-jest swietna jako
zrodlo do filtrow antyspamowych...