INFORMATYK / STRONY WWW / DĘBICA

Studio_Graficzne_GAMMA

Poszukujemy informatyków ze znajomością którychś z poniższych
technologii :)
PHP, MySql, Flash, Photoshop, Corel, zmysł plastyczny

Umowa o pracę/Dębica woj. podkarpackie

kontakt:
praca(wytnij_to)@gamma.debica.pl

ja

>Poszukujemy informatyków ze znajomością którychś z poniższych
>technologii :)
>PHP, MySql, Flash, Photoshop, Corel, zmysł plastyczny

technologia zmysł plastyczny, chyba nie jestem na czasie...

NMSP

Piotr Czeszkiewicz

Studio_Graficzne_GAMMA napisał(a):

> Poszukujemy informatyków ze znajomością którychś z poniższych
> technologii :)
> PHP, MySql, Flash, Photoshop, Corel, zmysł plastyczny

Informatyk - plastyk występuje w środowisku naturalnym nie częściej niż
kominiarz - dyrygent. Ciężko będzie znaleźć.

--
Piotr Czeszkiewicz