Zdalnie programista Flash/Java/Php

flash

Firma NTM Nowoczesne Technologie Multimedialne
poszukuje do pracy zdalnej osoby na stanowisko Programista Python.

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość flash/java/php
- rozliczenie tylko i wylacznie na faktury vat

Oferujemy:
- stale zlecenia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- miłą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole

Zainteresowanych proszę o przesyłanie CV oraz portfolio na podany poniżej
adres
poczty elektronicznej.

Prosimy również o załączenie w przesyłanych dokumentach klauzuli o

następującej treści: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883)."

Zastrzegamy sobie odpowiedz tylko na wybrane zgłoszenia.

e-mail: in...@ntmultimedia.pl

Jakub
NTM - Nowoczesne Technologie Multimedialne

Skype : ntmultimedia
Gadu gadu : 5765512
www.ntmultimedia.pl

Cyprian Prochot

Użytkownik "flash" <ku...@ntmultimedia.pl> napisał w wiadomości

> poszukuje do pracy zdalnej osoby na stanowisko Programista Python.
>
> Wymagania:
> - bardzo dobra znajomość flash/java/php

jak dla mnie rotfl miesiaca ;)

Cyprian Prochot
CKMK - white Xantia 1.9 D + Alan 28 / RS39 + AT 1700

flash

przepraszam za blad, chodzi oczywiscie o programiste flash. java, php ,

Użytkownik "Cyprian Prochot" <cyppis...@e-koncept.pl> napisał w
wiadomości news:edkfb3$mrr$1...@news.onet.pl...

pawelj

po prostu potrzebny jest informatyk złota rączka :->

kamilllo

złota to chyba bedzie za malo :(

"pawelj" <pj...@vp.pl> wrote in message

l...@lll.pl

> - miłą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole
atmosfere? przeciez to jest zdalnie :D

ps

flash wrote:

(..)

> poszukuje do pracy zdalnej osoby na stanowisko Programista Python.

(..)

> - bardzo dobra znajomość flash/java/php

hehe :)

> - rozliczenie tylko i wylacznie na faktury vat

(..)
> - atrakcyjne wynagrodzenie

To wynagrodzenie czy faktury ?

> - miłą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole

przy pracy zdalnej? :D

(..)

--
ps