Projekt kartki wielkanocnej

SUPERMEDIA

Firma Supermedia ogłasza konkurs na kartkę świąteczną ( wielkanocną )

Warunki prac konkursowych:
-Format: 148 mm x 105 mm ( lub składana i wtedy po złożeniu taki format)
-Treść życzeń: w załączniku (czcionka dowolna)
-Kartka wykonana w technice i/lub programie graficznym dowolnym
-Użyte zdjęcia, materiały graficzne oraz wzory czcionek nie mogą naruszać
praw autorskich osób trzecich/instytucji
- Finalny projekt nie musi być wyłączną własnością SUPERMEDIA (nie jest na
wyłączność).
- Technika przygotowania musi uwzględniać użycie projektu w druku
offsetowym/cyfrowym
- Projekty mogą być nadsyłane w postaci plików JPG, PDF przeglądowych (nie
wymagamy 300 dpi) lub
w postaci linków do witryny gdzie autor zamieści swoje prace.
- Zwycięzca konkursu będzie zobowiązany do przygotowania finalnego projektu
w wersji do druku wg dostarczonej specyfikacji technicznej oraz
uwzględniającej cechy szczególne projektu jeśli takie istnieją (lakier
punktowy, przetłoczenia, inne...)

Termin nadsyłania prac: 15 marca 2007r
Termin rzstrzygnięcia konkursu: do 19 marca 2007r

Wysokość wynagrodzenia: 400 PLN

Wynagrodzenie dotyczy tylko i wyłącznie zwycięzkiego projektu.
Za nadsyłane propozycje nie przewidujemy wynagrodzenia.

Pozdrawiam
Magdalena Gołębiowska

--
Magdalena Gołębiowska
Sekcja Marketingu

SUPERMEDIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa
Sąd Rejonowy dla m.st.Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego,
nr KRS 0000029537; kapitał zakładowy 42.756.000 zł
NIP: 957-05-49-503

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SUPERMEDIA -> http://www.supermedia.pl
dostep do internetu - hosting - kolokacja - lacza - telefonia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

x-mann

> Firma Supermedia ogłasza konkurs na kartkę świąteczną ( wielkanocną )

nie polecam udziału w konkursach ogłaszanych przez tą firmę.
Po przedstawieniu propozycji do konkursu na kartę Bożonarodzeniową
otrzymałem odpowiedź z prośbą o wrzucenie pewnych zmian w jednym z projektów
co sugerowało iż firma zdecydowała się na realizację mojego projektu.
Następnie przyszły małe uwagi po wrzuceniu których kontakt się zupełnie
urwał bez słowa wyjaśnienia.
Nie zdziwił bym się gdyby firma szukała pomysłów dla swoich grafików.

gravide

Użytkownik "x-mann" <x-mann(no_spam)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> nie polecam udziału w konkursach ogłaszanych przez tą firmę.
(...)

> Nie zdziwił bym się gdyby firma szukała pomysłów dla swoich grafików.

NO PRZECIEZ TO JEST OCZYWISTE.
grav

(przepraszam za kapitaliki)

petergriffin

Użytkownik "gravide" <noa...@nospam.pl> napisał w wiadomości

> NO PRZECIEZ TO JEST OCZYWISTE.

Poza tym to jest grupa o ogłoszeniach dot. pracy a nie o konkursach :-)

petergriffin # GT: petergriffin PL
Malarstwo: http://www.flickr.com/photos/31741093@N00/sets/
Ilustracje: http://www.flickr.com/photos/66885702@N00/sets/
Hobby: www.polygamia.pl

GooRe

Użytkownik "SUPERMEDIA" <mgoleb...@supermedia.pl> napisał w wiadomości

> Firma Supermedia ogłasza konkurs na kartkę świąteczną ( wielkanocną )

A ja zazdroszcze kapitalu zakladowego ;P (42.756.000 zl.)

GooRe.

--==Trotyl==--

> [...]

> Wynagrodzenie dotyczy tylko i wyłącznie zwycięzkiego projektu.
> Za nadsyłane propozycje nie przewidujemy wynagrodzenia.

LOL!!!
rozwiescie to ogloszenie w liceach, moze sie ktos skusi.. :D