Monter elementów precyzyjnych - praca w Szczecinie

www.job-time.pl

LSJ Agencja Pracy jest dostawcą usług w zakresie rekrutacji stałej jak i
czasowej oraz rozwiązań outsourcingu personalnego. Od niemal dziesięciu
lat aktywnie pomagamy naszym Partnerom osiągać nowe cele, poszukując
ludzi świadomych ich znaczenia i pragnących je wspólnie realizować.

O firmie:
W imieniu naszego Klienta – nowo powstałej firmy z kapitałem duńskim z
branży produkcji elektroniki oraz podzespołów do urządzeń elektrycznych
poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

*Monter elementów precyzyjnych*

Opis stanowiska:
Praca związana z montowaniem elementów precyzyjnych zgodnie ze
standardami firmy.

Wymagania:
- wykształcenie min. zawodowe (preferowane techniczne),
- minimum rok doświadczenia w pracy z elementami precyzyjnymi,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- spostrzegawczość i precyzja,
- umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie z kapitałem zagranicznym,
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
- nowoczesne narzędzia pracy.

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV w języku angielskim na
adres: techn...@lsj.pl z dopiskiem "monter precyzyjny".

--
LSJ Recruitment, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin