Programista Android (Poznań)

1 view

bi...@milado.pl

Milado Centrum Rozwoju Personalnego jest firmą doradztwa personalnego, która od blisko dziesięciu lat skutecznie prowadzi rekrutacje oraz szkolenia dla Klientów z różnych branż, na terenie całego kraju.
Wszystkie aktualne oferty pracy znajdziesz na naszej stronie: http://www.milado.pl/

Naszym klientem jest międzynarodowy producent zaawansowanych rozwiązań informatycznych w branży finansowej i telekomunikacyjnej. Firma oferuje usługi integracji, utrzymania zaawansowanych systemów IT oraz wsparcie w obszarze zarządzania IT i zarządzania biznesowego. Obecnie w związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Programista Android
(Poznań)
Nr ref. 662/04/2013

Kogo poszukujemy?
Jeśli:
-Masz doświadczenie w programowaniu na platformę Android
-Znasz protokół XMPP oraz REST
-Jesteś osobą komunikatywną, samodzielną, dobrze zorganizowaną
To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
-Udziałem w projekcie platformy mobilnej dla klienta korporacyjnego

Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
Nasz klient oferuje:
-Stałą pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę lub na kontrakt
-Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie
-Stacjonarną pracę w Poznaniu
-Intensywne szkolenia wdrożeniowe

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list motywacyjny) na adres: rekru...@milado.com. W temacie e-maila prosimy wpisać numer referencyjny oferty (662/04/2013).
Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).