Szukam wspólników do spółki z o.o. (informatycy, inżynierowie, elektronicy)

Pawel Workin

Witam.

Szukam wspólników do realizacji projektu: informatycy, inżynierowie, elektronicy (programowanie w C++ i C#, projektowanie CAD, projektowanie elektroniki). Chce zorganizować spółkę z o.o. której członkowie w ciągu pierwszych 5 lat działalności wspólnymi siłami dążą do zarobienia 1 miliona, a w ciągu kolejnych 5 lat 100 milionów złotych. Potrzebni mi są ludzie z pasją, talentem, ambicjami, wytrwałością i wolnym czasem. Nie chodzi mi koniecznie o osoby z bardzo dużą wiedzą i doświadczeniem. Oczywiście specjaliści w danych dziedzinach, którzy przy okazji spełniają wcześniejsze kryteria także są mile widziani. Jeżeli jesteś pasjonatem, który już teraz i tak poświęca swój czas na realizację pewnych projektów z których często nic nie ma poza zdobytą wiedzą i doświadczeniem to dlaczego nie zebrać się w grupę założyć firmę i realizować wspólnie jeden sensowny projekt, który do tego będzie można dobrze sprzedać.

O jakim projekcie mowa?

Projekt to robot przemysłowy. Zaznaczam, że nie ma to być kolejny robot przemysłowy, a robot do konkretnego zastosowania i tego typu robotów nie ma w tej chwili na rynku. Jestem pewien na 100%, że robot ten będzie się sprzedawał w tysiącach egzemplarzy, a sprzedać będzie go bardzo prosto bo kupującemu będzie się to opłacało (kupujący zarobi na tym robocie, a przy okazji przyspieszy to jego pracę i pozwoli lepiej ją wykonać). Opłaci mu się to nawet jeżeli robot będzie kosztował 30 tysięcy (a kosz produkcji nie powinien przekraczać 7 tysięcy). Nie chce oczywiście podawać na publicznym forum konkretów. Podanie ich będzie możliwe po podpisaniu przez członków spółki umowy o poufności danych. Jestem doświadczonym inżynierem i wiem jak wykonać tego robota. Wiem jak go oprogramować wiem jak napisać aplikację sterującą. Jednak sam w realnym czasie wszystkiego nie zrobię. Dlatego szukam wspólników.

Jak ma działać spółka, którą zawiążemy?

Zawiążemy zwykłą spółkę z o.o. której udziały będą przypadały proporcjonalnie jej członkom w zależności od tego ile pracy włożyli w realizację projektu. Mój prawnik spisze odpowiednia umowę. Chciałbym aby każdy mógł zawiesić swoją członkostwo w tej spółce ale nie tracił wypracowanych wcześniej udziałów. Wiadomo różne sytuację się zdarzają i ktoś kto przepracuje w ramach spółki np. 6 miesięcy a później będzie musiał zrezygnować jak najbardziej powinien po ostatecznym sukcesie otrzymać proporcjonalne udziały do włożonej pracy ale minimalne zobowiązanie się do pracy powinno wynosić 3 miesięcy (w przeliczeniu na roboczogodziny) inaczej nie będzie się opłacało wdrażać danej osoby w projekt.

Jeżeli chodzi o organizację pracy to prowadzę małą firmę informatyczną także nie będzie chaosu w pracy. Zadania będą rozdzielone, oprogramowanie do zarządzania projektami, repozytoria kodów źródłowych, serwery. Zorganizowana praca zdalna. Finansowanie narzędzi, materiałów biorę na siebie jeżeli tylko uznam że coś jest potrzebne to mogę od ręki wyłożyć 30 tyś złotych lub więcej na potrzebny sprzęt czy budowę prototypu.

W tej chwili nie podaje swoich danych personalnych ale oczywiście w swoim czasie będzie spotkanie na którym wszyscy się poznamy itd.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt pod adresem pawel....@gmail.com najlepiej z paroma zdaniami opisującymi w jakich dziedzinach dana osoba czuje się silna. Proszę także o podanie numeru telefonu.