Róznica szybkości między OO POlska i OO Ux?

Arqs

Takie coś przeczytałem http://tinyurl.com/yy95x4

Faktycznie OO w wydaniu UX jest takie szybkie? Czy też różnica jest
niewielka.
Ktoś ma porównanie? Bo wygląda mi to na zwykły markteing...

Arqs

http://kurdemol.blogspot.com/

Jarosław Staniek

Arqs said the following, On 2007-01-09 14:41:

> Takie coś przeczytałem http://tinyurl.com/yy95x4
>
> Faktycznie OO w wydaniu UX jest takie szybkie? Czy też różnica jest
> niewielka.
> Ktoś ma porównanie? Bo wygląda mi to na zwykły markteing...

To chyba rzeczywiscie tradycyjny marketing tego pana z jednej z firm - cytat:

> Grzegorz Zdonek, product manager firmy Ux Systems,
> nazywa pakiet "demonem szybkości".

Obie wersje bazują na OpenOffice.org 2.1, ktory w changelogu ma napisane, że
"przyspieszono dzialanie". Wiec trudno skomentowac pozytywnie sugestię, ze tym
wyroznia sie wlasnie wersja ux.

Kometarze takie jak [1] mogą mówić o zwiększonej szybkości, ale ogolnie,
OpenOffice.org. Nie ma o szybkosci zadnej wzmianki na liscie zmian [2].

Technicznie zaś, wersja na Windows wymaga kompilatora Microsoftu, więc nie ma
tu też dużego pola manewru w wyborze narzędzia.

Chętniej zobaczyłbym szerszy komentarz na inny temat: jakie efekty poza
irytacją z niespełnionych obietnic daje włączanie przez UX-a kodu Novella w
prototypowej, niestabilnej wersji Alpha? Chodzi o makra VBA [3] - "This model
is under heavy development by Novell and others, and it is expected that many
macros won't run for now".

[1] http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?t=50237
[2] http://development.openoffice.org/releases/2.1.0.html
[3] http://www.ux.pl/about/?page=prasa&info=21
[4] http://wiki.services.openoffice.org/wiki/VBA

--
regards / pozdrawiam, Jaroslaw Staniek

Arqs

Jarosław Staniek napisał(a):

> (...)

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Co do makr - na razie wersja alfa,
więc pewnie trudno powiedzieć. Trzeba będzie poczekać na efekty, choć mi
osobiście na tej funkcji nie zależy.