IP z /nowej/ puli 79.184/13

1 view

Tom N

Właśnie dziś po 10 dostałem z tej puli 79.185.80.212.

Ciekawe jakie strony nie będa działać (pamiętne 83...) i czy to zajawka na
poprawę transferu po pomiędzy 14-23.

--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]

daNTe

'Tom N' pisze:

> Właśnie dziś po 10 dostałem z tej puli 79.185.80.212.
>
> Ciekawe jakie strony nie będa działać (pamiętne 83...) i czy to zajawka na
> poprawę transferu po pomiędzy 14-23.

Klienci DSL'a mają już podobne ip od wielu miesięcy i działa dobrze,
wiec i u Was nie powinno być większych problemów.
Fakt, po dodaniu adresacji nie można było wejść na news.tpi.pl ale
administratorzy z zawrotną prędkością uporali się z problemem.

*** dante[malpeczka]os[kropeczka]pl ***********************************
********** gg#2777672 ********** NvM ********** GSM:506528600 *********
********************************* Liberae sunt nostrae cogitationes ***

Michal Bien

'Tom N' <ne...@int.dyndns.org.invalid> wrote:

> Właśnie dziś po 10 dostałem z tej puli 79.185.80.212.

Tez wczoraj dostalem po raz pierwszy u Netii 77.253/16

> Ciekawe jakie strony nie będa działać (pamiętne 83...) i czy to
> zajawka na poprawę transferu po pomiędzy 14-23.

Zanim mnie szlag nie trafil i po 15 min za 3 czy 4 polaczneim
dostalem normalne 87.205/16 zauwazylem ze przestaly mnie wpuszczac
wszystkie serwery news w PL poza internetia (zrozumiale) oraz gazeta
pomimo poprawnie ustawionego reva, DNSy netii, home.pl i atmana (ustawione
jako zapasowe) zaczely dzialac w kratke przez co nie mialem dostepu do ~20%
stron (nie rozwiazywaly nazwy, do pozostalych tak czego juz kompletnie nie
jestem w stanie zrozumiec - to nie kobieta tylko DNS wiec nie moze dzialac
na zasadzie "byc moze", a jedynie tak/nie).

Bylo nie bylo porazka kompletna, jak ze sluynnym 83.xx/16 na
poczatku. Jak nastepnym razem dostaniesz to 79.185/16 sprawdz serwery news.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mb...@mail.uw.edu.pl

Tom N

Michal Bien w <news:Xns99D6985...@127.0.0.1>:

> Bylo nie bylo porazka kompletna, jak ze sluynnym 83.xx/16 na

> poczatku. Jak nastepnym razem dostaniesz to 79.185/16 sprawdz serwery news.

Wygląda, że tpi działa w obie strony, news-archive.icm pozwala pobrać.