Thunderbird a Opera

1 view

Johnson

Mam Thunderbirda 1.5.0.9 i domyślną przeglądarkę Opera 9.1.
Mam problem z linkami. Zazwyczaj linki kliknięty w Thunderbirdzie
generuje w Operze komunikat "File not found / Plik nie znaleziony", a
problem polega na tym, że do Opery kopiowana jest tylko część linku. Nie
bardzo chce mi sie liczyć, ile linter jest tylko kopiowane.
Co z tym zrobić?

--
@ Johnson

--- za treść postu nie odpowiadam
"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi"

Olgierd

Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
powstało:

> do Opery kopiowana jest tylko część linku. Nie bardzo chce
> mi sie liczyć, ile linter jest tylko kopiowane. Co z tym zrobić?

A to nie dotyczy tylko długich linków, które w Tb się przełamują?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
JID:olg...@jabber.org || http://olgierd.bblog.pl

Johnson

Olgierd napisał(a):

> A to nie dotyczy tylko długich linków, które w Tb się przełamują?

Nie, nie dotyczy to złamanych linków.
Np w Thunderbirdzie mam:
http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,3806332.html (w jednej linijce)
a po kliknięciu w przeglądarce mam
http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1

Jak sobie skopiuje link "ręcznie" i wstawię go do opery to jest OK.

Marcin Frankowski

Thu, 21 Dec 2006 21:27:12 +0100, Johnson <joh...@nospam.pl>
napisał(a):

> [...]
> a po kliknięciu w przeglądarce mam
> http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1
> Jak sobie skopiuje link "ręcznie" i wstawię go do opery to jest OK.

Mam TBirda 1.5.0.9 i Operę 8.54 i nie mam tego problemu, a specjalnie
teraz sprawdziłem. Może to zawęzi obszar poszukiwania błędu,
przepraszam, ale że mogę więcej pomóc.

--
Marcin Frankowski
chcesz wysłać maila, to kliknij: http://www.cerbermail.com/?GwMBsEhHr8

animka

Johnson napisał(a):

> [...]
> problem polega na tym, że do Opery kopiowana jest tylko część linku. Nie
> bardzo chce mi sie liczyć, ile linter jest tylko kopiowane.

Ustaw Operę jako domyślną przeglądarkę i zaznacz trochę typów plików,
które Opera ma obsługiwać. (Preferencje/Programy->Szczegóły)

--
animka

Johnson

animka napisał(a):

> Ustaw Operę jako domyślną przeglądarkę i zaznacz trochę typów plików,
> które Opera ma obsługiwać. (Preferencje/Programy->Szczegóły)

Przecież napisałem, że tak mam ustawione.

Olgierd

Powiedział(a) *Johnson* na tej grupie:

> Jak sobie skopiuje link "ręcznie" i wstawię go do opery to jest OK.

Zainstaluj sobie Firefoksa ;-) Ja nie mam takich problemów ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl

Johnson

Olgierd napisał(a):

> Zainstaluj sobie Firefoksa ;-) Ja nie mam takich problemów ;-)

Mam zainstalowany Firexfox, Avant i Opera.
Używam opery bo jest najlepsza. A nawet Avant według mnie jest lepszy of
Firefoxa.

Olgierd

Powiedział(a) *Johnson* na tej grupie:

> Mam zainstalowany Firexfox, Avant i Opera.

> Używam opery bo jest najlepsza. A nawet Avant według mnie jest lepszy of
> Firefoxa.

Avant to nic innego jak nakładka na MSIE - więc nie może być lepszy ;-)

Johnson

Olgierd napisał(a):

> Avant to nic innego jak nakładka na MSIE - więc nie może być lepszy ;-)

Wiem że to nakładka ale jest lepsza od Firefoxa.

Maciej Chojnacki

Dnia 2006-12-22 13:10, Olgierd wziął i napisał:

> Avant to nic innego jak nakładka na MSIE - więc nie może być lepszy ;-)

Olgierd, nie nawracaj, nie ma sensu :)

--
Maciek
http://byte.livenet.pl

Olgierd

Powiedział(a) *Maciej Chojnacki* na tej grupie:

> Olgierd, nie nawracaj, nie ma sensu :)

Chyba zawracaj ;-) kijem Wisłę ;-)

Johnson

Maciej Chojnacki napisał(a):

> Olgierd, nie nawracaj, nie ma sensu :)

Pewnie że nie ma sensu. Niech każdy używa tego co chce.
Co nie zmienia faktu że mam problemy z linkami w Thunderbridzie.

Tomasz Sokół

On Dec 21, 9:27 pm, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:

> [...]
> a po kliknięciu w przeglądarce mamhttp://serwisy.gazeta.pl/kraj/1

> Jak sobie skopiuje link "ręcznie" i wstawię go do opery to jest OK.

Na pierwszy rzut oka widać dlaczego się tak dzieje. Odpowiedzialny
jest za to przecinek w linku. Teraz tylko trzeba dojść czemu?
Ustaw Fx jako domyślną przeglądarkę na chwilę i kliknij w link z
przecinkiem. Efekt?

Jeśli działa to można powiedzieć że to wina Opery, jeśli nie to
trzeba się temu przyjrzeć bliżej, bo być może coś jest nie tak.

Johnson

Tomasz Sokół napisał(a):

> [...]
> jest za to przecinek w linku. Teraz tylko trzeba dojść czemu?
> Ustaw Fx jako domyślną przeglądarkę na chwilę i kliknij w link z

Faktycznie.
Przy domyślnym Firefoxie albo domyślnym Avancie jest w porządku. Link
jest zjadany częściowo tylko przez Operę. I co z tym zrobić? Co
przestawić w Operze?

--
@ Johnson

--- za treść postu nie odpowiadam

"Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

Mich@l

W dniu 2006-12-23 17:45, Johnson napisał(a):

> jest zjadany częściowo tylko przez Operę. I co z tym zrobić? Co
> przestawić w Operze?

Start - Ustawienia - Panel sterowania - Dodaj lub usuń programy - Opera
- Usuń :D

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Johnson

Mich@l napisał(a):

> Start - Ustawienia - Panel sterowania - Dodaj lub usuń programy - Opera
> - Usuń :D

Niestety nawet Opera z tym małym fiuczerem jest lepsza od Firfoxa.

Mich@l

W dniu 2006-12-23 20:35, Johnson napisał(a):

> Niestety nawet Opera z tym małym fiuczerem jest lepsza od Firfoxa.

Acha :)

Tomasz Sokół

On 23 Gru, 17:45, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:

> Przy domyślnym Firefoxie albo domyślnym Avancie jest w porządku. Link
> jest zjadany częściowo tylko przez Operę. I co z tym zrobić? Co
> przestawić w Operze?

1. Firefoksie, NIE "Firefoxie" :)
2. Co do Opery to jedynie mogę Ci doradzić tyle, żebyś
przeinstalował ją do nowego folderu i sprawdził na nowym profilu.

Przyczyn może być tysiące, ale myślę, że to wina jakiś Twoich
ustawień, dlatego jak napisałem powyżej.

Johnson

http://my.opera.com/polski/forums/topic.dml?id=171801&t=1167164992&page=1#comment1864804