Wymiana termostatu

0 wyświetleń

tt12

nieprzeczytany,
14 lis 2006, 09:36:2814.11.2006
do
Witam,

czy ktoś wie jak wymienić termostat w Fabii 1.4 60KM, 8 zaworów? Moża ma
ktoś gotową instrukcję?

W serwisie jak krzyknęli 270zł to mnie trochę zdenerwowało, a okazuje się,
że w "normalnym" sklepie termostat kosztuje 49zł.

nom

nieprzeczytany,
14 lis 2006, 09:54:1914.11.2006
do
mam serwisówkę po czesku, jak nie przeszkadza to podeślę.

tt12

nieprzeczytany,
14 lis 2006, 13:22:2614.11.2006
do
Jeżeli można to poproszę na adres tt...@poczta.fm

Użytkownik "nom" <no...@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości

jacek polec

nieprzeczytany,
15 lis 2006, 06:13:0615.11.2006
do
Jeśli możesz przesłać mi także tą serwisówkę na adres jpo...@vp.pl, to też
będe wdzięczny. Dziękuję

Użytkownik nom <no...@usunto.gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ejclas$t5f$1...@inews.gazeta.pl...

MilDav

nieprzeczytany,
15 lis 2006, 14:09:3415.11.2006
do

Jest opis z fotkami na www.autokacik.pl
M.

slawek75

nieprzeczytany,
16 lis 2006, 04:22:1416.11.2006
do
nom <no...@usunto.gazeta.pl> napisał(a):

> mam serwisówkę po czesku, jak nie przeszkadza to podeślę.

czy ja też mogę prosić o przysłanie na adres slaw...@gazeta.pl
z góry dziękuję.
pozdr
Sławek

Pe...@o2.pl

nieprzeczytany,
16 lis 2006, 04:31:1516.11.2006
do

tt12 napisał(a):

> W serwisie jak krzyknęli 270zł to mnie trochę zdenerwowało, a okazuje się,
> że w "normalnym" sklepie termostat kosztuje 49zł.

Jeśli za 49 zł dostaniesz podróbkę produkcji Metal Incar, to odradzam -
u mnie w Feli nie wytrzymała nawet roku.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

Nowe wiadomości: 0