Przemyśl, jak było, jakie wspomnienia i jakie zakupy?

JSG

Miałem pojawić się w Przemyślu, ale się nie udało. Z ciekawości zatem
pytam tych którym udało się dotrzeć, jak było, co się działo, jakie
zakupy poczyniliście, i czy warto za rok bardziej się zmobilizować i
jednak przyjechać.

andnn

On 30 Cze, 12:42, JSG <jsg...@o2.pl> wrote:
> Miałem pojawić się w Przemyślu, ale się nie udało.

Żałuj...

> Z ciekawości zatem pytam tych którym udało się dotrzeć, jak było, co się działo

Do tej pory jeszcze dochodzę do siebie po weekendowych wrażeniach...
Wspaniała atmosfera, wspaniali fajowi ludzie, wspaniała pogoda,
wspaniałe fajki i tytonie ;-) Zaliczyłem pierwszy i drugi konkurs w
swojej fajczarskiej karierze, pozwiedzałem miasto... zdjęcia popchnę
na FMS i wstawię tu linka. Zresztą nie tylko ja robiłem więc jak inni
się pochwalą to będzie co oglądać i wspominać...

> jakie zakupy poczyniliście,

A coś tam się przywiozło... ;-)

>i czy warto za rok bardziej się zmobilizować i jednak przyjechać.

Osobiście już planuję urlop na przełom czerwca i lipca 2009...
Pozdr
And

M-kwadrat

JSG pisze:

Do mnie dotarła wczoraj fajka konkursowa z Kolebki (inspirowana
indiańskim kalumetem) i muszę powiedzieć, że po kontakcie "na żywo"
nadal mi się bardzo podoba :-) Trzeba ją tylko leciutko uzdatnić i
będzie mogła zacząć służyć do tego do czego została stworzona czyli do
palenia.
Niestety na samej imprezie nie było mi dane zagościć.
--
pzdr, Maciej
strona www grupy + baza recenzji tytoniowych: