Polskie Radio program 1

us...@gazeta.pl

Witam,

Czy mozecie sluchac PR program 1 przez net? Kiedys dzialalo bardzo
dobrze, teraz tlko Zetka.

Usjwo

marek

<us...@gazeta.pl> wrote in message

> Witam,
>
> Czy mozecie sluchac PR program 1 przez net? Kiedys dzialalo bardzo
> dobrze, teraz tlko Zetka.

mozna, nie pamietam dokladnie, byl na ich stronie skrot, pokazuje sie mini
stronka, odpala sie (niestety) windows media player, w przegladarce.
btw, niestety dosc czesto maja zbyt mala przepustowosc na wszystkich
programach (1, 2, 3) i zrywa polaczenie.

mark

us...@gazeta.pl

Tego juz probowalem nawet scignalem i probuje przez winampa, ale bez
efektow. ale jak mowisz za zrywa to marne szanse. A jeszcze rok temu
odbieralo calkiem dobrze :(.

Usjwo

Jakubo

marek wrote:

> mozna, nie pamietam dokladnie, byl na ich stronie skrot, pokazuje sie mini
> stronka, odpala sie (niestety) windows media player, w przegladarce.

fałsz ;>

mms://stream.polskieradio.pl/Program%201

pozdrówka
--
SIERRA INDIA GOLF
ECHO MIKE PAPA TANGO YANKEE

robert p

us...@gazeta.pl

> mms://stream.polskieradio.pl/Program%201

Dzieki! Niestety nie dziala:(, pozostane wierny Zetce

Usjwo

Robass

Użytkownik <us...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Witam,
>
> Czy mozecie sluchac PR program 1 przez net? Kiedys dzialalo bardzo
> dobrze, teraz tlko Zetka.
http://www.polskieradio.pl/sluchaj/
Dwa serwery, u mnie smiga dobrze.
Pozdr
Robass

gemini

On Jul 6, 2:06 pm, u...@gazeta.pl wrote:

> Czy mozecie sluchac PR program 1 przez net? Kiedys dzialalo bardzo
> dobrze, teraz tlko Zetka.

a to na dlugich juz nie nadaja?

us...@gazeta.pl

Moze i nadaja, ale po pierwsze trzeba miec radio, a po drugie byc w
zasiegu tych dlugich fal

Usjwo

marek

"Jakubo" <th...@foo.o2.shmoo.pl> wrote in message

> fałsz ;>

no widzisz, a u mnie - cud - w firefoxie odpala sie windows media player. I
nawet - cud - cos tam gada (po polsku)

marek

us...@gazeta.pl

> no widzisz, a u mnie - cud - w firefoxie odpala sie windows media player. I
> nawet - cud - cos tam gada (po polsku)

U mnie sie odpala, ale niestety juz nie gada:(. Nie moze sie polaczyc

Usjwo

marek

<us...@gazeta.pl> wrote in message

w sumie OT, ale ja juz kilka lat temu przestalem sluchac polskiego radia.
Kiedys jeszcze sluchalem trojki, na polaczeniu modemowym (dalo sie), ale
potem zniszczyli stara trojke i nie bylo juz czego sluchac. A poza tym -
polaczenie na trojce i jedynce bylo i jest tragiczne, odpuscilem sobie.
Czasem ustawiam jakas stacje regionalna, ale ogolnie nie ma nic _slownego_,
co bym trawil. rmf.fm ma jakies upierdliwe software i nie podoba mi sie, z
kim sie lacza ;)
btw, sa bardzo dobre stacje radiowe, ktore w kolko nadaja muzyke. Polskie
radio online, czycus. Jak mi sie znudzi jedna, to wybieram druga, maja
kilkanascie. Reklamy... na szczescie wciaz te same i niezbyt czesto

marek

marek

<us...@gazeta.pl> wrote in message

> Witam,
>
> Czy mozecie sluchac PR program 1 przez net? Kiedys dzialalo bardzo
> dobrze, teraz tlko Zetka.

1/2 OT
http://tinyurl.com/39hab8

a to "programy" z muzyka:
http://www.polskastacja.pl/

i polecam dwa programy do odtwarzania, VLC media player lub foobar.
po instalacji i kliknieciu na ikonke blyskawicy przy dowolnej stacji z
linki powyzej (ze niby do otwierania w programie winamp :), mozna pobrac
maly plik .pls, ktory wrzucic mozna do vlc media plyer, foobar, lub winampa
(przepraszam za dosc oczywiste sprawy, moze komus sie przyda)
btw, bardzo ciekawie mowia w radio kaszuby ;)

marek

us...@gazeta.pl

> a to "programy" z muzyka:http://www.polskastacja.pl/

Dzieki, teraz przynajmniej jakis wybor. Chociaz chcialem jakies radio
gdzie troche wiecej "gadaja" i nie sa to wiadomosci.
W zasadzie odbieraja tylko "pls'y" przez winamp. Takze jakby ktos mial
"jedynak.pls" to bylbym wdzieczny ;)
Serdeczne dzieki jeszcze raz

Usjwo

Tomek L.

je eli ktos chce sluchac Polskiego Radia w Winampie, to trzeba
otworzyc ktorys z adresów:

mms://stream.polskieradio.pl/Program 1/.wma
mms://stream.polskieradio.pl/Program 2/.wma
mms://stream.polskieradio.pl/Program 3/.wma
mms://stream.polskieradio.pl/Radio Bis/.wma

A tutaj inne polskie stacje radiowe, dostepne w winampie - milego
sluchania :] - i nie sluchajcie Zetki, bo to szmira nieziemska!!!

http://ns590.ovh.net:8050/rg48
Polskie Radio Gda sk

http://gdansk.radio.pionier.net.pl:8000/pl/radiokrakow.ogg
Polskie Radio Kraków

http://gdansk.radio.pionier.net.pl:8000/pl/rkrakow-tematyczny.ogg
Polskie Radio Kraków - Kanal tematyczny

http://212.191.130.15:8000/64.ogg
Polskie Radio ód

http://radio.lublin.pl:8000/128k
Polskie Radio Lublin

http://gdansk.radio.pionier.net.pl:8000/pl/prwroclaw.ogg
Polskie Radio Wroc aw

http://poznan4.radio.pionier.net.pl:8000/radiobia.ogg
Polskie Radio Bia ystok

mms://stream.polskieradio.pl/Radio Polonia/.wma
Polskie Radio Polonia

http://85.17.15.84:8150
Radiostacja

http://193.0.98.66:8002/
Akademickie Radio Kampus 97,1FM

http://gdansk.radio.pionier.net.pl:8000/pl/radiozak.ogg
ZAK - Students Radio

http://213.251.138.121:7000/
ANTYRADIO 94 FM

http://212.182.14.165:80/live
Radio Centrum 98.2 FM

http://gdansk.radio.pionier.net.pl:8000/pl/emaus3.ogg
Radio Emaus

http://66.90.103.144:8082
Radio JOZEF

http://gdansk.radio.pionier.net.pl:8000/pl/radiotok.ogg
Radio TOK FM

http://stream.eskanord.pl:9185
Eska Nord

http://87.98.222.167:8000/
RMF FM

http://87.98.222.167:8004/
RMF Classic

http://85.17.15.84:8050
Radio ZET

http://kaszebe.streamhost.pl:8532/
Radio Kaszebe 98,9 i 92,3 FM

http://213.251.139.121:8500/
Radio Plus Polska

http://gdansk.radio.pionier.net.pl:8000/pl/roxyfm.ogg
Roxy FM

http://radiohost.pl:8114/
nRadio Kayah

http://radiohost.pl:8118/
nRadio Nigel Kennedy

http://radiohost.pl:8116/
nRadio Leszek Mozdzer

http://radiohost.pl:8110/
nRadio Muniek Staszczyk

http://radiohost.pl:8112/
nRadio Beata Kozidrak

http://jazzradio.streamhost.pl:8076/
Jazz Radio 106,8 FM

http://shoutcast2.index.uz.zgora.pl:8004
Radio Index

http://gdansk.radio.pionier.net.pl:8000/pl/akadera.ogg
Radio Akadera

http://gdansk.radio.pionier.net.pl:8000/pl/bluefm.ogg
Radio 103,4 Blue FM

http://bezkitu.com/play.ogg
Radio bez kitu

http://lodz.radio.pionier.net.pl:8000/pl/radioram.ogg
RAM 89.8 FM
http://62.233.200.12:8000/
Radio Woodstock

http://bonton.streamhost.pl:8092/
Bon Ton Radio Chelm

http://213.251.139.121:9500/
Radio Wa-Wa Olsztyn

http://80.54.248.14:8000/stream.ogg
Radio Weekend Chojnice

R A P G R A . C O M......|] - POLSKI RAP Z POLSKICH ULIC | POLISH RAP
MUSIC)
http://84.19.182.203:8100

marek

"Tomek L." <seva...@o2.pl> wrote in message

je eli ktos chce sluchac Polskiego Radia w Winampie, to trzeba
otworzyc ktorys z adresów:

http://ns590.ovh.net:8050/rg48
Polskie Radio Gda sk

3/4 OT - apel: piszac z googla nie uzywaj polskich diakrytykow :)

marek