USA-Europa

1 view

Banzen

Kiedys wszyscy chcieli do Usa teraz wszyscy lej na USA.
Czym to jest spowodowane, czy te wielkie iperium moloch rospusty, zbrodni i
wypaczenia powoli upada?

ToeToe

> Kiedys wszyscy chcieli do Usa teraz wszyscy lej na USA.
> Czym to jest spowodowane, czy te wielkie iperium moloch rospusty, zbrodni i
> wypaczenia powoli upada?

Zlodzieje, oszusci sa wszedzie. Ja sie kiedys zastanawialam nad Kalifornia,
ale wejscie Polski do UE i jeszcze pare czynnikow spowodowalo, ze jestem w
Londynie (+ mnostwo innych Polakow), a ze los lubi byc przewrotny, to firma
dla krotej pracuje w Londynie ma head office w Kalifornii :D Huehue

Piotr C.

Banzen wrote:

Nie wszyscy. Mój dawny sąsiad, młody chłopak (może 20 lat) wyjechał
jakiś czas temu do Stanów. Nie wiem jakim cudem, ale jeździ na
tirach... No i poznał tam kobiete - ponoć śliczną mulatke :-)

P.
--
Linux Slackware

Rafalski

Usador Banzen escribió:

> wielkie iperium moloch rospusty,
> zbrodni i wypaczenia

..kiedy tam ostatnio byłeś, że wydajesz takie sądy?

Banzen

Użytkownik "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> napisał w wiadomości

> ..kiedy tam ostatnio byłeś, że wydajesz takie sądy?

Bywam po 2-x w rok.

Rafalski

Usador Banzen escribió:

> Bywam po 2-x w rok.

W molochu rozpusty, zbrodni, wypaczeń, itd? :)))

Banzen

> W molochu rozpusty, zbrodni, wypaczeń, itd? :)))

Nie wiem czy ty czasem nie jestes debilowaty.
Powinienes za pierwszysm razem odczytac i zrozumiec co znaczy 2x w roku.
Pozatym to jakich okreslen uzylem wobec tego zepsutego kraju to
tylko grzeczne slowka tak naprawde i nie sa w stanie odzwierciedlic
calkowicie tego jak jest na prawde.
Moze cie bulwersuje ze ten kraj jest zbudowany na falszu, przestepczosci,
obludzie i mordzie,
lecz faktow nie zmienisz jakolwiek bys sie staral.
To ze pozim gospodarczy tego kraju upada, jest jak rozpedzony pociag
i zadne wojny jakie ten kraj rozpocznie, tego nie powstrzymaja. :-)
Zanim tylko ten moloch zla i obludy upadnie mam nadzieje ze zdaze wypompowac
z niego
ladna sumke na zabezpiecznie zycia moim dzieciom.

Rafalski

Usador Banzen escribió:

> Nie wiem czy ty czasem nie jestes debilowaty.

Rzeczywiście zachowujesz się jak typowy mały polaczek latający dwa razy do
roku na jackowo i wraz z tysiącami sobie podobnych przynoszący wstyd
rodakom.

> [...]
> wypompowac z niego
> ladna sumke na zabezpiecznie zycia moim dzieciom.

Przyjezdzasz do obcego kraju, wykorzystujesz przywilej, ktory Ci daja, by
klac, zlorzeczyc na nich i doic z kasy?
Z jakiego kraju przyjezdzasz, ze masz tak zwichrowane poczucie co jest
falszem, a co nie? Nie odpowiadaj, dla mnie EOT.

Banzen

> Rzeczywiście zachowujesz się jak typowy mały polaczek latający dwa razy do
> roku na jackowo i wraz z tysiącami sobie podobnych przynoszący wstyd
> rodakom.

Jednak to ze jestes zgryzliwym debilkiem nie ukryjesz, przyjezdzam bo
pracuje w firmie Amerykanskiej
jak tak juz wnikasz.
Jak juz nie potrafisz merytorycznie romawiac to nie pogyz ze zlosci chociaz
klawiatury pajacyku na drucie.

> Przyjezdzasz do obcego kraju, wykorzystujesz przywilej, ktory Ci daja, by
> klac, zlorzeczyc na nich i doic z kasy?

To jak ten kraj wyzyskiwal i dla wyzyku mordowal ludzi oraz zniewal
to jest podstawa bytu tego panstwa i jego nieodlacznej histrii.
Zebys prymitywie chodzil do szkoly nie szarpal bys sie jak gowno w
przerebli, wlazac
komus w dupe tylo za to ze daja ci prace.
Ja nie czuje obowiazku klamac i falszowac swoich uczoc wobec tego panstwa bo
to ze mi placa nie znaczy
ze dostaje pieniadze za darmo. Zatrudniaja mnie tylko dla tego ze moga
smialo wykozystac mnie jak frajera za
pare dolarow w porownaniu z zarobkami w tej samej firmie obywatela US.
Wiec cieciu z jackowa jak to okresliles dalej wlaz w dupe tylk dlatego ze
jestes czarnuchem ktory
mimo ze im jest to jeszcze na sile to akceptuje.
Ja ich nie doje z kasy ty kupo wylenialego lajna, oni mnie doja z mojej
wiedzy i talentu.
Tak jak ciebie doja czarna mambo na tej towojej budowie i sie tylko smieja
pajacu.
roznica jest miedzy nam i taka ze ja pracuje bo potrzebuje pieniedzy ale
wiem w jakiej jestem sytuacji i umie to szczerze okreslic,
a ty kupo obrazasz innych w obronie za tymi co cie i pakuja w pupe czarna,
pomimo to jeszcze jestes falszywie zadowolony.
Zaklamnie i falsz to typowo dla takich jak ty szczekaczy. Wielu moich
rodakow pracuje tam bo ze wzgledow ekonomicznych musza,
ale cale szczescie ze nie wszyscy sa tak zaklamani by udawac jak ty ze cos
dostaja za darmo i musza byc wdzieczni pomimo faktow.
Dalej mozesz lizac dupe i udawac ze czarne to biala jesli to ci pomaga....
Ja nie mam zmaiaru zyc w obludzie :-)

dzieciol

Banzen wrote:

??????????????? Nawiedzony? Frustrat? Desperat?

Natalia w Bruklinie

"Banzen" <Ban...@wp.pl> wrote in message news:cdmqpt$jqd$1...@nemesis.news.tpi.pl...

> Jednak to ze jestes zgryzliwym debilkiem nie ukryjesz, przyjezdzam bo
> pracuje w firmie Amerykanskiej
> jak tak juz wnikasz.

Zmien prace czym predzej, bo to wylizywanie brudnych amerykanskich dup poszlo ci na glowe

Walker

Banzen

Użytkownik "dzieciol" <cen...@park.net>

> ??????????????? Nawiedzony? Frustrat? Desperat?

Powiem szczerze, Pierdoli mi sie wszystko!!!
Mam nadzieje ze to chwilowe :)
Bye

ari...@dream.in.poland

> [...]
> z niego
> ladna sumke na zabezpiecznie zycia moim dzieciom.

wydawalo mi sie ze giertych wczoraj w parlamencie byl niezly
ty go jednak bijesz na glowe

moloch zla?
obludy?
i upadnie?

z zdajesz sobie sprawe z tego ze krach gospodarki amerykanskiej zawsze
prowadzil do kilkukotnie gorszych konsekwencji w europie?

tej sprawiedliwej pelnej francuzkich prezydetow co sie zaka zamykac
bezczelnych niemieckich politykow ala pani erika ktora nazywa sie
wypedzona z ziem na ktore jej faszystowski ojciec zostal zeslany po to
zeby zabijac............moze i szkoda ze im sie nie udalo
bylo by mniej takich wojujacych z mieczem "katolikow"

stany nie sa idealne,
nie sa piekne
sa pelne nietolerancji propagandy
maja jednak jedna zalete
jesli jej nie odkryles to
zal mi cie
totalnie

Banzen

Uzytkownik <ari...@dream.in.poland> napisal w wiadomosci

> stany nie sa idealne,
> nie sa piekne
> sa pelne nietolerancji propagandy
> maja jednak jedna zalete
> jesli jej nie odkryles to
> zal mi cie
> totalnie

Sokoncz walic ta tania scieme, rano wylatuje do N.Y i niechce mi sie bic
piany.
Jesli chcesz juz wykazac jakies umiejetnosci w dyskusji wroc do mojego
pierwszego postu, prosze.

Pyzol

> Bywam po 2-x w rok.

Przepraszam,ze spytam...Sluzbowo?

Kaska

Mychu

Użytkownik "Pyzol" <no_r...@shaw.ca> napisał w wiadomości

Nie..., w marzeniach chyba. Gośc ma ładnie zryty beret...