Kanada, Skilled Worker & Family

1 view

goodboyq111

Witam,
Pragne zapytac Szanownych Grupowiczow, czy kategoria 'Skilled
Worker' obejmuje równiez mozliwoscia wyjazdu rodzine jedynie w
postaci meza / zony i dziecka / dzieci czy RÓWNIEZ rodzica /
rodziców?
Obecnie mieszkam za granica (EU), gdzie sciagnalem matke (wdowa) ale
planue przeprowadzke do Kanady.
Nie wiem, czy móglbym ja wpisac na ta skrócona aplikacje czy nie.
Bo dla mnie jest ona rodzina, ale nie jestem pewien, czy ta
kategoria wizowa obejmuje równiez rodziców.

Jesli nie to rozumiem, ze w gre bedzie wchodzic w przyszlosci
sponsorowanie matki do Kanady.

Z góry dziekuje za wszelkie info.

Serdecznie pozdrawiam,

<gb>

ZZ

"goodboyq111" <goodb...@gazeta.pl> wrote in message

dzwoniles tam? pytales? co odpowiedzieli?

Zz