US

lukasz

Witam
Było juz pewnie 1000 razy ale spytam. W poprzednim roku wyjechałem do UK,
wymeldowałem się ale nie zmieniłem adersu w US, no i teraz przyszedł czas na
rozliczenie i jeżeli chciałbym zmienić jest masa procedur która trzeba
wypełnić, a nie specjalnie chce mi sie podawać im nowych danych bo i po co
im to. W ciągu 5 lat nie zamierzam wracać. Jakie są wasze doświadczenia z US
w tym temacie ??

Robert

> Było juz pewnie 1000 razy ale spytam. W poprzednim roku wyjechałem do UK,
> wymeldowałem się ale nie zmieniłem adersu w US, no i teraz przyszedł czas na

Co przeszkadza osobie bez meldunku miec dochody w PL? A najwzniejsze
gdzie byles przez "wiekszosc" roku podatkowego.

Robert

lukasz

Użytkownik "Robert"
<konto20080103_usun_od_...@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:fq1rj2$gjr$2...@inews.gazeta.pl...
Większość czasu w UK, ale pytam o ten nip3 zmieniajacy adres czy mam to
składać czy nie bo wiecej z tym roboty niż korzyści.

Robert

> Większość czasu w UK, ale pytam o ten nip3 zmieniajacy adres czy mam to
> składać czy nie bo wiecej z tym roboty niż korzyści.

A kto to moze wiedziec. Polski urzednik i tak bedzie mial racje.

Robert

spex

lukasz pisze:
A ja tez się zapytam, za znajomego który nie wie co robić.
Był w Irlandii na wakację, trochę dorobił sobie. I teraz nie wiem czy
się rozliczać z US, z tego co zarobił. Innej pracy w PL nie miał. Więc
poza tym z Ir nie musi się w ogóle rozliczać. Czy zagraniczne US
przesyłają do polskiego ile Polacy zarobili za graniczą?

daszki...@yahoo.com

On 2 Mar, 21:09, spex <s...@vp.pl> wrote:

> Czy zagraniczne US
> przesyłają do polskiego ile Polacy zarobili za graniczą?

Kazachski Urzad Skarbowy wysyla.........jakshemash ?

Prolewariat

chlopie US ma w dupie polski urzad skarbowy i ja tez....

kameleon

Użytkownik "Prolewariat" <wielkiin...@wp.eu> napisał w
wiadomości news:fsma1r$dr5$1...@news.wp.pl...

> chlopie US ma w dupie polski urzad skarbowy i ja tez....

I brytyjski US powinien nasz US tam właśnie mieć.